Kleemann E50KCC - Víc než SUV

ar1, 26. října 2005, 22:46 Google+

Dánská tuningová společnost KLEEMANN si vzala do parády další model značky Mercedes-Benz, tentokrát E500 a předvedla, jak umí klasiku dovést k dokonalosti.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
E50KCC

E50KCC | foto: Kleemann

Sdílejte článek

KLEEMANN E50KCC je ideální automobil pro lidi, kteří požadují něco jiného než klasické SUV, přesto ocení pohon všech čtyř kol a čisté jízdní vlastnosti za každé situace. Navíc E50KCC nabízí úroveň výkonu jen o málo nižší, než vozy SUV.

Maximální rychlost je omezena hranicí 250 km/h a z 0 na 100 km/h dosáhne za pěkných pět sekund (4,9 sek.).

E50KCC je postaven z vozu Mercedes-Benz E500T 4-Matic, přesto tyto úpravy mohou být využity pro každý vůz E-Class T-model.

Světlá výška vozu byla zvýšena o 50 mm bez jakéhokoli snížení jízdní dynamiky. Pro zvýšení světlé výšky vozu inženýři KLEEMANN vyvinuli zvláštní modifikaci, která zvýši celý podvozek o 30 mm ze zavěšení a hnacího ústrojí. Jinými slovy, technické řešení připouští motor a převodovku v originální poloze a také zavěšení AirMatic pracuje jako na klasickém voze. 50 mm zvýšení se dosáhne společně s novou sadou kol.

Pneumatiky 255/45-ZR 18 TOYO jsou posazeny na 18 palcových ráfcích, které zaručují jistou jízdu v kombinaci s brzdovým systémem KLEEMANN KB4 i na kluzkém povrchu.

Vzhled vozu doznal nemalých změn, nutno řící, že ještě k lepšímu dojmu. "Rekonstrukcí" prošlo mnoho částí karosérie, včetně podběhů. Přední a zadní část nárazníků dostaly novou podobu, která je tvořena z antikorozní oceli, která svoji linií obkresluje skrz podběhy celé auto. Vzhled E50KCC působí jednak sportovně a jednak díky leštěnému hliníku také luxusně, což ale samozřejmě jak k Mercedesu, tak ke značce KLEEMANN patří. Fanouškovi tuningu dodá pocit radosti pohled na záď vozu, kde po stranách ústí krásné výfuky KLEEMANN.

KLEEMANN E50KCC je vybaven dobře známým 5ti litrovým osmiválcem (5.0l V8 Kompressor), který dosahuje v úpravě KLEEMANN při 5800 otáčkách za minutu a 770Nm točivého momentu výkonu 595 koňských sil. Převodovka je buď 5ti stupňová automatická a nebo při použití pohonu všech čtyř kol 4 stupňová (4-Matic).

Foto: Kleemann

Vytisknout

Diskuze: Kleemann E50KCC - Víc než SUV

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Caravelle

Rekordní jízda seriového VW Caravelle TDI

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud