Kleemann E50KCC - Víc než SUV

ar1, 26. října 2005, 22:46 Google+

Dánská tuningová společnost KLEEMANN si vzala do parády další model značky Mercedes-Benz, tentokrát E500 a předvedla, jak umí klasiku dovést k dokonalosti.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
E50KCC

E50KCC | foto: Kleemann

Sdílejte článek

KLEEMANN E50KCC je ideální automobil pro lidi, kteří požadují něco jiného než klasické SUV, přesto ocení pohon všech čtyř kol a čisté jízdní vlastnosti za každé situace. Navíc E50KCC nabízí úroveň výkonu jen o málo nižší, než vozy SUV.

Maximální rychlost je omezena hranicí 250 km/h a z 0 na 100 km/h dosáhne za pěkných pět sekund (4,9 sek.).

E50KCC je postaven z vozu Mercedes-Benz E500T 4-Matic, přesto tyto úpravy mohou být využity pro každý vůz E-Class T-model.

Světlá výška vozu byla zvýšena o 50 mm bez jakéhokoli snížení jízdní dynamiky. Pro zvýšení světlé výšky vozu inženýři KLEEMANN vyvinuli zvláštní modifikaci, která zvýši celý podvozek o 30 mm ze zavěšení a hnacího ústrojí. Jinými slovy, technické řešení připouští motor a převodovku v originální poloze a také zavěšení AirMatic pracuje jako na klasickém voze. 50 mm zvýšení se dosáhne společně s novou sadou kol.

Pneumatiky 255/45-ZR 18 TOYO jsou posazeny na 18 palcových ráfcích, které zaručují jistou jízdu v kombinaci s brzdovým systémem KLEEMANN KB4 i na kluzkém povrchu.

Vzhled vozu doznal nemalých změn, nutno řící, že ještě k lepšímu dojmu. "Rekonstrukcí" prošlo mnoho částí karosérie, včetně podběhů. Přední a zadní část nárazníků dostaly novou podobu, která je tvořena z antikorozní oceli, která svoji linií obkresluje skrz podběhy celé auto. Vzhled E50KCC působí jednak sportovně a jednak díky leštěnému hliníku také luxusně, což ale samozřejmě jak k Mercedesu, tak ke značce KLEEMANN patří. Fanouškovi tuningu dodá pocit radosti pohled na záď vozu, kde po stranách ústí krásné výfuky KLEEMANN.

KLEEMANN E50KCC je vybaven dobře známým 5ti litrovým osmiválcem (5.0l V8 Kompressor), který dosahuje v úpravě KLEEMANN při 5800 otáčkách za minutu a 770Nm točivého momentu výkonu 595 koňských sil. Převodovka je buď 5ti stupňová automatická a nebo při použití pohonu všech čtyř kol 4 stupňová (4-Matic).

Foto: Kleemann

Vytisknout

Diskuze: Kleemann E50KCC - Víc než SUV

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

Caravelle

Rekordní jízda seriového VW Caravelle TDI

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud