Volkswagen připravil pro nadcházející veletrh čisté mobility e-SALON v pražských Letňanech výstavní premiéru. ID. AERO se představí v roli budoucí sériově vyráběné limuzíny rodiny ID. Volkswagen však do Letňan láká také na elektrickou současnost, kterou reprezentují modely ID.3, SUV ID.4 a SUV kupé ID.5. Zájemci si je budou moci nejen vyzkoušet během testovacích jízd, ale také se v panelové diskusi dozví, jak lze elektromobilitu začlenit do každodenního života v českých podmínkách.
ID. AERO je výhledem na dalšího člena rodiny ID., který vstoupí do segmentu limuzín vyšší střední třídy v druhé polovině roku 2023 jako model ID.7. Jeho emocionální a současně velmi aerodynamický design (cx = 0,23) přispívá k dojezdu až 620 kilometrů a umožňuje mimořádnou nabídku prostoru v prémiovém interiéru.
„Naše koncepční novinka rodiny ID. přitom nebude jediným lákadlem pro návštěvníky veletrhu. Spolu s naším ambasadorem Lukášem Hejlíkem bych také rád pozval do naší expozice všechny zájemce, kteří se chtějí z první ruky dozvědět, jak funguje elektromobilita v praxi. Ve čtvrtek 10. listopadu ve 14 hod. odstartuje panelová diskuse na téma ‚Elektromobilita a běžný život‘,“ říká Patrik Fejtek.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?