Volkswagen připravil pro nadcházející veletrh čisté mobility e-SALON v pražských Letňanech výstavní premiéru. ID. AERO se představí v roli budoucí sériově vyráběné limuzíny rodiny ID. Volkswagen však do Letňan láká také na elektrickou současnost, kterou reprezentují modely ID.3, SUV ID.4 a SUV kupé ID.5. Zájemci si je budou moci nejen vyzkoušet během testovacích jízd, ale také se v panelové diskusi dozví, jak lze elektromobilitu začlenit do každodenního života v českých podmínkách.
ID. AERO je výhledem na dalšího člena rodiny ID., který vstoupí do segmentu limuzín vyšší střední třídy v druhé polovině roku 2023 jako model ID.7. Jeho emocionální a současně velmi aerodynamický design (cx = 0,23) přispívá k dojezdu až 620 kilometrů a umožňuje mimořádnou nabídku prostoru v prémiovém interiéru.
„Naše koncepční novinka rodiny ID. přitom nebude jediným lákadlem pro návštěvníky veletrhu. Spolu s naším ambasadorem Lukášem Hejlíkem bych také rád pozval do naší expozice všechny zájemce, kteří se chtějí z první ruky dozvědět, jak funguje elektromobilita v praxi. Ve čtvrtek 10. listopadu ve 14 hod. odstartuje panelová diskuse na téma ‚Elektromobilita a běžný život‘,“ říká Patrik Fejtek.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.