Volkswagen připravil pro nadcházející veletrh čisté mobility e-SALON v pražských Letňanech výstavní premiéru. ID. AERO se představí v roli budoucí sériově vyráběné limuzíny rodiny ID. Volkswagen však do Letňan láká také na elektrickou současnost, kterou reprezentují modely ID.3, SUV ID.4 a SUV kupé ID.5. Zájemci si je budou moci nejen vyzkoušet během testovacích jízd, ale také se v panelové diskusi dozví, jak lze elektromobilitu začlenit do každodenního života v českých podmínkách.
ID. AERO je výhledem na dalšího člena rodiny ID., který vstoupí do segmentu limuzín vyšší střední třídy v druhé polovině roku 2023 jako model ID.7. Jeho emocionální a současně velmi aerodynamický design (cx = 0,23) přispívá k dojezdu až 620 kilometrů a umožňuje mimořádnou nabídku prostoru v prémiovém interiéru.
„Naše koncepční novinka rodiny ID. přitom nebude jediným lákadlem pro návštěvníky veletrhu. Spolu s naším ambasadorem Lukášem Hejlíkem bych také rád pozval do naší expozice všechny zájemce, kteří se chtějí z první ruky dozvědět, jak funguje elektromobilita v praxi. Ve čtvrtek 10. listopadu ve 14 hod. odstartuje panelová diskuse na téma ‚Elektromobilita a běžný život‘,“ říká Patrik Fejtek.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.