Veřejnost je ze hry, anketa Auto roku se změní

ČTK / AutoRoad.cz, 10. října 2022, 00:14 Google+

Tuzemská anketa Auto roku dozná výrazných změn. Součástí ankety již nebude hlasování veřejnosti a nebudou vyhlašované dílčí kategorie, ale pouze celkový vítěz. Dohodly se na tom podle ČTK členské firmy Svazu dovozců automobilů. Anketa se tak přiblíží obdobné celoevropské soutěži. Zástupci svazu to oznámili na tiskové konferenci.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
BMW i4 - čistě elektrické 4dveřové Gran Coupé vstoupí na trh v průběhu roku 2021

BMW i4 - čistě elektrické 4dveřové Gran Coupé vstoupí na trh v průběhu roku 2021 | foto: BMW

Sdílejte článek

O jediném vítězi soutěže bude hlasovat odborná porota. Ta bude vybírat z novinek pro daný rok, ze kterých určí do užšího výběru sedm vozů namísto dosavadních šesti nebo pěti aut. V závěrečném kole bude mít každý porotce 25 bodů, které musí rozdělit mezi minimálně pět vozů finálové sedmičky. Jednomu vozu nemůže dát více než deset bodů.

Automobilky mohou vozy do soutěže nominovat do 21. října, testy proběhnou v listopadu a uzávěrka hlasů je 16. prosince. Vyhlášení se bude konat 4. ledna. Organizátorem i vyhlašovatelem ankety bude Svaz dovozců automobilů.

Letošní titul Auto roku v ČR získal elektrický vůz BMW i4. V hlasování odborné poroty zvítězil mezi 37 dalšími nominovanými novinkami. Šlo o první vítězství elektromobilu v historii soutěže. Loni titul udělený nebyl a o rok dříve jej získalo BMW řady 3.

Vytisknout

Diskuze: Veřejnost je ze hry, anketa Auto roku se změní

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Škoda Octavia G-TEC

Prodej aut v Česku klesl proti loňsku o 11%, ztratila hlavně Škoda a VW

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud