Americká automobilka Tesla mění strategii a místo Německa bude baterie pro elektromobily vyrábět ve Spojených státech, kde by mohla využít daňové úlevy. S odkazem na své zdroje to podle ČTK napsal americký ekonomický list The Wall Street Journal (WSJ). Německý ministr hospodářství Robert Habeck ale dnes řekl, že o změně postoje americké automobilky nic neví.
WSJ ve středu napsal, že Tesla bude usilovat o přiznání daňových úlev, jimiž se administrativa prezidenta Joea Bidena snaží podpořit přechod od spalovacích motorů k elektromobilitě. Německá rozhlasová stanice rbb mezitím informovala, že americký podnik dává plány na rozšíření své továrny u Berlína prozatím k ledu.
Habeck řekl, že se teď věnuje Ukrajině. "Takže na toto jsem se opravdu nedíval. Ale jak víte a možná si i pamatujete, Tesla uváděla, že státní podporu nechce, takže je to vlastně soukromý byznys," řekl Habeck. "Žádné podrobnější informace teď nemám," dodal podle agentury Reuters.
Tesla se k informacím WSJ nevyjádřila.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?