Americká automobilka Ford Motor svolává 2,9 milionu vozů kvůli problému s řazením. Informoval o tom včera podle ČTK americký Národní úřad pro bezpečnost silničního provozu (NHTSA).
Závada ve svolávaných automobilech může bránit v zařazení zamýšleného rychlostního stupně. Vozidlo se také může rozjet poté, co řidič umístí řadicí páku do parkovací polohy, uvedla agentura Reuters.
Opatření se podle NHTSA týká určitých vozů Escape, C-Max, Fusion, Transit Connect a Edge.
Automobilka přiznala, že v souvislosti s tímto problémem obdržela čtyři zprávy o zranění a šest zpráv o vzniku škody na majetku.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.