Ikonický japonský sportovní vůz vybavený Wankelovým motorem má najeto pouhých 764 kilometrů. Nyní po dlouhém zahálení garáži jde do prodeje.
Nabízená Mazda RX-7 ročník 1992 trávila většinu času v uzavřené garáži v Německu, kde byla součástí velké sbírky automobilů. Skladování s řízenou teplotou a vlhkostí udržovalo vůz v perfektním stavu. Proto již 30 let staré japonské coupé působí, jak by sjelo z výrobního pásu teprve před nedávnem. Tomu také odpovídá požadovaná cena, která je stanovena na 159 000 Euro (asi 3,9 milionů Kč).
Kdo toto legendární coupé z 90. let zná, tak ví, že se pod přední kapotu nachází dvoukomorový rotační motor Wanklova typu. Z jeho obejmu dokázali u Mazdy díky dvojici turbodmýchadel vydolovat slušný výkon 176 kW (239 koní) a točivý moment dosahuje 294 N.m. Motor je spojen s manuální převodovkou a pohání kola zadní nápravy. Maximální rychlost sportovního coupé je 250 km/h a zrychlení z 0 na 100 km/h mu zabere 5,3 s. Ve výbavě nechybí doplňky jako audio systém Bose s CD přehrávačem, manuální klimatizace a střešní okno.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.