Přední německý motoristický časopis Auto Bild udělil společnosti Goodyear prestižní titul „výrobce letních pneumatik roku“. Konstatoval, že „nejlepší letní pneumatiky jsou od společnosti Goodyear“, a poukázal na to, že všechny řady Goodyear zahrnují cenami ověnčené produkty, které nabízejí „dynamický špičkový výkon“ při respektovaní požadavků trvale udržitelné dopravy.
Nejnovější ocenění zveřejněné ve vydání časopisu Auto Bild z 13. dubna následuje po řadě nedávných vítězství společnosti Goodyear v testech stejné skupiny časopisů, včetně ocenění pro pneumatiky Eagle F1 Asymmetric 6, EfficientGrip 2 SUV a EfficientGrip Performance 2.
Recenze nese titulek „Nejlepší letní pneumatiky jsou od společnosti Goodyear" a dále se v ní uvádí, že "nové modely pneumatik Goodyear přesvědčují jak dynamickým špičkovým výkonem, tak i udržitelností zaměřenou na budoucnost".
Zatím poslední úspěch značky Goodyear v testech navazuje na její titul „výrobce celoročních pneumatik roku“, které jí Auto Bild udělil v letech 2020 i 2021 s odkazem na pneumatiky Vector 4Seasons Gen-3.
Aktuálním rozšíření nabídky letních pneumatik Goodyear představují Eagle F1 Asymmetric 6, vysoce výkonné pneumatiky (UHP) navržené tak, aby byly „připraveny na vše“, takže spojují dobré užitné vlastnosti na suché i mokré vozovce a efektivní provoz a jsou přitom připraveny i na elektromobily a další etapu mobility.
Laurent Colantonio, regionální technologický ředitel společnosti Goodyear v regionu Evropa, Blízký východ a Afrika, řekl: „Jsme nesmírně hrdí na to, že jsme byli v časopise Auto Bild vyhlášeni za výrobce letních pneumatik roku. Toto ocenění je uznáním inženýrského úsilí a technologického pokroku, s nimiž vyvíjíme a vyrábíme řady letních pneumatik pro různé segmenty trhu. Spolu s naším vítězstvím v testu celoročních pneumatik časopisu Auto Bild toto ocenění podtrhuje, jak fundovaný je Goodyear při vývoji pneumatik schopných provozu v různých podmínkách, které splňují mnoho různých parametrů, od maximálně efektivního provozu až po extrémní výkonnost a cokoli mezi tím.“
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?