Přední německý motoristický časopis Auto Bild udělil společnosti Goodyear prestižní titul „výrobce letních pneumatik roku“. Konstatoval, že „nejlepší letní pneumatiky jsou od společnosti Goodyear“, a poukázal na to, že všechny řady Goodyear zahrnují cenami ověnčené produkty, které nabízejí „dynamický špičkový výkon“ při respektovaní požadavků trvale udržitelné dopravy.
Nejnovější ocenění zveřejněné ve vydání časopisu Auto Bild z 13. dubna následuje po řadě nedávných vítězství společnosti Goodyear v testech stejné skupiny časopisů, včetně ocenění pro pneumatiky Eagle F1 Asymmetric 6, EfficientGrip 2 SUV a EfficientGrip Performance 2.
Recenze nese titulek „Nejlepší letní pneumatiky jsou od společnosti Goodyear" a dále se v ní uvádí, že "nové modely pneumatik Goodyear přesvědčují jak dynamickým špičkovým výkonem, tak i udržitelností zaměřenou na budoucnost".
Zatím poslední úspěch značky Goodyear v testech navazuje na její titul „výrobce celoročních pneumatik roku“, které jí Auto Bild udělil v letech 2020 i 2021 s odkazem na pneumatiky Vector 4Seasons Gen-3.
Aktuálním rozšíření nabídky letních pneumatik Goodyear představují Eagle F1 Asymmetric 6, vysoce výkonné pneumatiky (UHP) navržené tak, aby byly „připraveny na vše“, takže spojují dobré užitné vlastnosti na suché i mokré vozovce a efektivní provoz a jsou přitom připraveny i na elektromobily a další etapu mobility.
Laurent Colantonio, regionální technologický ředitel společnosti Goodyear v regionu Evropa, Blízký východ a Afrika, řekl: „Jsme nesmírně hrdí na to, že jsme byli v časopise Auto Bild vyhlášeni za výrobce letních pneumatik roku. Toto ocenění je uznáním inženýrského úsilí a technologického pokroku, s nimiž vyvíjíme a vyrábíme řady letních pneumatik pro různé segmenty trhu. Spolu s naším vítězstvím v testu celoročních pneumatik časopisu Auto Bild toto ocenění podtrhuje, jak fundovaný je Goodyear při vývoji pneumatik schopných provozu v různých podmínkách, které splňují mnoho různých parametrů, od maximálně efektivního provozu až po extrémní výkonnost a cokoli mezi tím.“
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?