Nový Megane E-Tech electrický získal 5 hvězdiček v nárazových testech EuroNCAP podle protokolu organizace z roku 2022.
Nový Megane získal díky ochranné konstrukci a 7 airbagům 85 % bodů za ochranu dospělých cestujících a 88 % za ochranu dětí. Ochrana ostatních účastníků silničního provozu je hodnocena 65 %, zatímco asistenční systémy řízení 79 %.
Na okně nového modelu Megane E-TECH electrický je také umístěn QR kód, který mohou použít záchranné složky. Díky skenování v případě nehody mohou rychle rozpoznat, že se jedná o elektromobil. Mají také přístup k informacím o konstrukci vozidla (zejména o umístění baterie a airbagů, o místech, kde je možné rychle a bez rizika vystříhat otvor atd.), což je cenná pomůcka,která může ušetřit až 15 minut času potřebného k vyproštění cestujícího!
Fireman Access a QR kód patří k opatřením, která zajišťují optimální bezpečnost uživatelů vozidel této značky. Obecně je bezpečnost zákazníků na silnicích - ale také zaměstnanců na pracovišti - jedním ze tří hlavních pilířů (spolu s ekologickým přechodem a inkluzí) politiky udržitelného rozvoje, kterou skupina Renault realizuje v rámci strategického plánu Renaulution.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.