Nový Megane E-Tech electrický získal 5 hvězdiček v nárazových testech EuroNCAP podle protokolu organizace z roku 2022.
Nový Megane získal díky ochranné konstrukci a 7 airbagům 85 % bodů za ochranu dospělých cestujících a 88 % za ochranu dětí. Ochrana ostatních účastníků silničního provozu je hodnocena 65 %, zatímco asistenční systémy řízení 79 %.
Na okně nového modelu Megane E-TECH electrický je také umístěn QR kód, který mohou použít záchranné složky. Díky skenování v případě nehody mohou rychle rozpoznat, že se jedná o elektromobil. Mají také přístup k informacím o konstrukci vozidla (zejména o umístění baterie a airbagů, o místech, kde je možné rychle a bez rizika vystříhat otvor atd.), což je cenná pomůcka,která může ušetřit až 15 minut času potřebného k vyproštění cestujícího!
Fireman Access a QR kód patří k opatřením, která zajišťují optimální bezpečnost uživatelů vozidel této značky. Obecně je bezpečnost zákazníků na silnicích - ale také zaměstnanců na pracovišti - jedním ze tří hlavních pilířů (spolu s ekologickým přechodem a inkluzí) politiky udržitelného rozvoje, kterou skupina Renault realizuje v rámci strategického plánu Renaulution.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?