Výjimečný úspěch si připsala Škoda s modelem Octavia - Nejnovější vítězství bestselleru české automobilky je zároveň podle ČTK i desátou výhrou v proslulé čtenářské anketě „Best Cars“ organizované německým automobilovým magazínem „auto motor und sport“.
Ve 46. ročníku této ankety odevzdalo své hlasy více než 100 000 čtenářů a online uživatelů, kteří opět zvolili model OCTAVIA jako nejlepší v kompaktní třídě importovaných vozů. Do ankety „Best Cars 2022“ bylo zařazeno 386 vozidel ve dvanácti kategoriích.
Čtvrtá generace nejprodávanějšího modelu ŠKODA po úspěchu v roce 2021 znovu ovládla žebříček hodnocení v kompaktní třídě importovaných vozů roku 2022. ŠKODA OCTAVIA a další model z rodiny koncernu Volkswagen obdržely shodně 12,2 procent hlasů od více než 100 000 čtenářů a online uživatelů magazínu „auto motor und sport“ a sdílejí tak své vítězství nad 26 soupeři.
Tento úspěch je zároveň desátým vítězstvím modelu OCTAVIA v anketě „Best Cars“: devětkrát byla OCTAVIA nejlepším importovaným modelem v kompaktní třídě a jednou nejlepším importovaným vozem ve střední třídě.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?