Výjimečný úspěch si připsala Škoda s modelem Octavia - Nejnovější vítězství bestselleru české automobilky je zároveň podle ČTK i desátou výhrou v proslulé čtenářské anketě „Best Cars“ organizované německým automobilovým magazínem „auto motor und sport“.
Ve 46. ročníku této ankety odevzdalo své hlasy více než 100 000 čtenářů a online uživatelů, kteří opět zvolili model OCTAVIA jako nejlepší v kompaktní třídě importovaných vozů. Do ankety „Best Cars 2022“ bylo zařazeno 386 vozidel ve dvanácti kategoriích.
Čtvrtá generace nejprodávanějšího modelu ŠKODA po úspěchu v roce 2021 znovu ovládla žebříček hodnocení v kompaktní třídě importovaných vozů roku 2022. ŠKODA OCTAVIA a další model z rodiny koncernu Volkswagen obdržely shodně 12,2 procent hlasů od více než 100 000 čtenářů a online uživatelů magazínu „auto motor und sport“ a sdílejí tak své vítězství nad 26 soupeři.
Tento úspěch je zároveň desátým vítězstvím modelu OCTAVIA v anketě „Best Cars“: devětkrát byla OCTAVIA nejlepším importovaným modelem v kompaktní třídě a jednou nejlepším importovaným vozem ve střední třídě.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?