Občas se něco nepovede, to ví asi každý. Ale aby se něco nepovedlo opakovaně po sobě a navíc tak velká věc, jakou je utopit auto v moři, se opravdu nevidí každý den. Angličanům se to ovšem povedlo.
Na fotografiích z místa "činu" je vidět, jak lehký nákladní automobil značky Mercedes-Benz vytahuje do moře spadlou Toyotu Corollu v užitkové verzi. Fyzika je však neúprosná a při zvedání 1100 kg těžkého vozu se nákladní Mercedes převrátil a skončil spolu s Toyotou v moři. Obsluha Mercedesu asi zapomněla, že litr mořské vody váží lehce přes 1 kg a té se mohlo v Toyotě i přes otevřené dveře stále nacházet poměrně velké množství.
Na pomoc tedy dorazilo o poznání větší čtyřnápravové Volvo. Větší váha Volva tentokrát na malou Toyotu stačila, ale když přišel na řadu nákladní Mercedes, fyzika opět udělala své a rázem se Volvo také koupalo. Na pomoc přijelo další velké Volvo. Do třetice se vylovení koupajících se vozů podařilo a skóre skočilo 2:1 ve prospěch fyziky.
Pokud se nejedná o podvrh, pak je to taková smůla, která se jen tak nevidí.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?