Občas se něco nepovede, to ví asi každý. Ale aby se něco nepovedlo opakovaně po sobě a navíc tak velká věc, jakou je utopit auto v moři, se opravdu nevidí každý den. Angličanům se to ovšem povedlo.
Na fotografiích z místa "činu" je vidět, jak lehký nákladní automobil značky Mercedes-Benz vytahuje do moře spadlou Toyotu Corollu v užitkové verzi. Fyzika je však neúprosná a při zvedání 1100 kg těžkého vozu se nákladní Mercedes převrátil a skončil spolu s Toyotou v moři. Obsluha Mercedesu asi zapomněla, že litr mořské vody váží lehce přes 1 kg a té se mohlo v Toyotě i přes otevřené dveře stále nacházet poměrně velké množství.
Na pomoc tedy dorazilo o poznání větší čtyřnápravové Volvo. Větší váha Volva tentokrát na malou Toyotu stačila, ale když přišel na řadu nákladní Mercedes, fyzika opět udělala své a rázem se Volvo také koupalo. Na pomoc přijelo další velké Volvo. Do třetice se vylovení koupajících se vozů podařilo a skóre skočilo 2:1 ve prospěch fyziky.
Pokud se nejedná o podvrh, pak je to taková smůla, která se jen tak nevidí.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?