Občas se něco nepovede, to ví asi každý. Ale aby se něco nepovedlo opakovaně po sobě a navíc tak velká věc, jakou je utopit auto v moři, se opravdu nevidí každý den. Angličanům se to ovšem povedlo.
Na fotografiích z místa "činu" je vidět, jak lehký nákladní automobil značky Mercedes-Benz vytahuje do moře spadlou Toyotu Corollu v užitkové verzi. Fyzika je však neúprosná a při zvedání 1100 kg těžkého vozu se nákladní Mercedes převrátil a skončil spolu s Toyotou v moři. Obsluha Mercedesu asi zapomněla, že litr mořské vody váží lehce přes 1 kg a té se mohlo v Toyotě i přes otevřené dveře stále nacházet poměrně velké množství.
Na pomoc tedy dorazilo o poznání větší čtyřnápravové Volvo. Větší váha Volva tentokrát na malou Toyotu stačila, ale když přišel na řadu nákladní Mercedes, fyzika opět udělala své a rázem se Volvo také koupalo. Na pomoc přijelo další velké Volvo. Do třetice se vylovení koupajících se vozů podařilo a skóre skočilo 2:1 ve prospěch fyziky.
Pokud se nejedná o podvrh, pak je to taková smůla, která se jen tak nevidí.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.