Seat León také ve verzi N1

ar1, 29. září 2005, 13:56 Google+

Možnost odpočtu DPH stlačila cenu modelu Seat León už na 379.000 Kč

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Leon

Leon | foto: Seat ČR

Sdílejte článek

Krátce po svém uvedení na trh se nový model León španělské automobilky SEAT představuje ve své další podobě - ve verzi N1, která umožňuje odpočet 19 % DPH z ceny nového vozu. Nástupem Leónu N1 je trojlístek modelů značky SEAT v tomto provedení kompletní - jako "en-jedničky" totiž zákazníci mnohou získat i modely Altea a Toledo.

Užitkový León N1, který se od svých osobních sourozenců liší především přepážkou oddělující prostor pro náklad od interiéru, se díky možnosti odpočtu 19 % DPH dostává s cenou už na 379.000 Kč (bez DPH), přičemž v této ceně je započítána i přestavba.  Elegantně stylizovaný León, který spojuje sportovní šarm vozů kupé s praktičností pětidveřových hatchbacků, se tak nyní profiluje i jako pomocník v podnikání.

Při délce 4315 mm, šířce 1768 mm a výšce 1458 mm a 2578 mm dlouhému rozvoru nabízí León N1 nadprůměrně prostorný interiér pro pět pasažérů a prostor pro zboží či jiný náklad o objemu 341 l, který je od prostoru pro cestující oddělený pevnou přepážkou. Ta má ve své levé části výklopné okénko, takže v případě potřeby je možné využít asymetricky dělených zadních sedadel a po překlopení levého opěradla a otevření průvlaku v přepážce lze ve voze přepravovat i poměrně dlouhé předměty. León přitom stále ještě nabídne čtyři pohodlná místa pro pasažéry. Díky mřížování v horní části přepážky se řidič nemusí obávat zhoršeného výhledu dozadu.

Velkou výhodou modelů SEAT León N1 je schopnost tahat i těžké přívěsy - podle zvoleného motoru a výbavy může řidič za vůz připojit bržděný přívěs o hmotnosti
až 1400 kg.

Zájemci o nový SEAT León N1 mohou volit ze třech zážehových a dvou vznětových motorů. Základním zážehovým agregátem je čtyřválec o objemu 1,6 l, druhým zážehovým reprezentantem je dvoulitrový čtyřválec 2.0 FSI s přímým vstřikováním benzinu do válců o výkonu 110 kW/150 k. Na samém vrcholu výkonové škály stojí přeplňovaný zážehový čtyřválec 2.0 TFSI o výkonu 136 kW/185 k. S ním León N1 zrychluje z 0 na 100 km/h během pouhých 7,8 s a jeho maximální rychlost činí 221 km/h!

Zájemci o vznětový motor mohou sáhnout buď po čtyřválci 1.9 TDI se 77 kW/105 k výkonu, nebo 2.0 TDI o výkonu 103 kW/140 k.

Zážehový čtyřválec 1.6/75 kW a turbodiesel 1.9 TDI/77 kW jsou propojeny s pětistupňovými manuálními převodovkami, výkonnější agregáty 2.0 FSI/110 kW, 2.0 TFSI/136 kW a 2.0 TDI/103 kW, mají šestistupňové převodovky. S vitalitou motorů dobře koresponduje výborný podvozek Agile Chassis, který Leónu N1 propůjčuje skutečně excelentní jízdní vlastnosti.  SEAT León N1 se dodává ve čtyřech stupních výbavy: Reference, Stylance, Sport a Sport-up.

Seat ČR

Vytisknout

Diskuze: Seat León také ve verzi N1

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Continental GTC

Nové Bentley Continental GTC

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud