Na YouTube kanálu Red Bull Motorsports bylo zveřejněno video, které zachycuje impozantní skok na motorce ze skály v podání francouzského freestyle motokrosového jezdce Thomase Pagès.
Video se odehrává ve známém lyžařském středisku Avoriaz ve Francii. Volba na něj padla nejen pro jeho krásné výhledy, ale hlavně proto, že se tam nachází téměř 130 metrů vysoká strmá skála. Thomasovi však tato výška nestačila, a pro svůj trik nechal postavit 7 metrovou skokanskou rampu.
Podívaná se ve výsledku ukázala jako skutečně úchvatná. Tom Pagès cestou k rampě stihl předvést pár freestyle kousků a poté v rychlosti 80 km/h vzlétl do vzduchu. Za letu udělal dvojité úplné salto. A teprve poté otevřel svůj padák. Padákem byla opatřena i jeho krosová Yamaha. A tak v závěru videa na ní Tom může odjet vstříc zapadajícímu slunci.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.