Plné opancéřování, delší podvozek a specifická výbava. To je DS 7 francouzského prezidenta

Petr Boháč / AutoRoad.cz, 15. listopadu 2021, 00:50 Google+

Jedinečný DS 7 CROSSBACK ÉLYSÉE vychází z modelu DS CROSSBACK E-Tense 4×4 o výkonu 300 koní, k němuž přidává plné opancéřování, delší podvozek a specifickou výbavu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
DS 7 CROSSBACK ÉLYSÉE

DS 7 CROSSBACK ÉLYSÉE | foto: DS Automobiles

Sdílejte článek

Od vyhlášení 5. republiky používalo ve Francii vozy DS a SM, poté DS 5 a DS 7 CROSSBACK již sedm prezidentů. Emmanuel Macron se při své inauguraci v roce 2017 projel po Champs-Élysées ve voze DS 7 CROSSBACK Présidentiel. DS 7 CROSSBACK ÉLYSÉE je v této nové verzi vybaven plug-in hybridním motorem E-Tense o výkonu 300 k, inteligentním pohonem všech kol a získal inkoustově modrý odstín Blue Encre.

img-responsive

DS 7 CROSSBACK ÉLYSÉE | foto: DS Automobiles

Pro splnění požadavků francouzského prezidenta byl vůz DS 7 CROSSBACK ÉLYSÉE prodloužen o 20 cm za středový sloupek a lze v něm tedy pohodlně pracovat. Prostor pro nohy se zvětšil na 54,50 cm.

Zadní lavici nahradila dvě komfortní samostatná sedadla. Černá kůže v odstínu Basalte je zdobena motivem hodinového pásku Bracelet, který je pro značku DS typický, a obě sedadla odděluje loketní opěrka. Střecha je zevnitř potažená semišovým materiálem Alcantara®. Uspořádání tohoto pracovního prostředí doplňují bezdrátové a USB nabíječky a otevřený středový držák dokumentů.

DS 7 CROSSBACK ÉLYSÉE je opatřen modročervenými blikajícími světly na přídi, odnímatelnými držáky vlaječek, znaky „RF“ (Francouzská republika) na předních dveřích a trikolorami na přídi a zavazadlovém prostoru. Vůz má specifická 20palcová kola a anténu pro speciální prezidentský telekomunikační systém. Celková délka dosahuje 479 cm, přičemž rozvor se prodloužil o 20 cm na 294 cm. Šířka zůstává stejná, 191 cm, stejně jako výška, která činí 162 cm.

Vytisknout

Diskuze: Plné opancéřování, delší podvozek a specifická výbava. To je DS 7 francouzského prezidenta

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Škoda Elroq

První jízdy s novou Škodou Elroq – má potenciál dobýt český trh s elektromobily ?

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

reklama

Doporučujeme

toyota supra

Rychle a zběsile na vlastní kůži

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud