Automobilka Bentley Motors představuje nový luxusní kabriolet Bentley Continental GTC. Nový model následuje úspěšný model Continental GT z roku 2003 a letošní Flying Spur.
S dvanáctiválcovým motorem a důmyslným pohonem na všechna kola, dosáhne nový Continental GTC maximální úctihodné rychlosti 304 km/h. Ultra tuhá struktura karosérie, vysoký výkon a dynamické zacházení odráží v sobe svého předchůdce model Continental GT.
Velký komfort, který je nabízen v interiéru vozu, kde je znát povaha luxusní značky je nabízen standartně s použitím dřevěných doplňků a kožených sedadel v nejlepší kvalitě.
Zatímco výbava je ve stylu rodiny modelů Continental standardem, design nového vozu Continental GTC je výrazný a jedinečný.
Continental GTC se také pyšní automaticky skládací střechou, která je vyrobena z lehké látky s vyhřívaným zadním oknem. Systém je tak přispůsoben potřebám cestujících, že i po schování střechy v prostorách vozu je dostatek místa pro cestující na zadních sedadlech a jejich zavazadel v kufru vozu. Je předpoklad, že nový Bentley Continental GTC se zařadi na špici v prodejnosti ve flotile vozu této značky. Zatímco model Azure nabízí zejména luxus a krásu, Continental GTC je určený zejména pro milovníky vysokého výkonu a nového stylu kabrioletů značky Bentley.
Do prodeje nový Continental GTC příjde ke konci roku 2006. Foto: Bentley Motors
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.