Automobilka Bentley Motors představuje nový luxusní kabriolet Bentley Continental GTC. Nový model následuje úspěšný model Continental GT z roku 2003 a letošní Flying Spur.
S dvanáctiválcovým motorem a důmyslným pohonem na všechna kola, dosáhne nový Continental GTC maximální úctihodné rychlosti 304 km/h. Ultra tuhá struktura karosérie, vysoký výkon a dynamické zacházení odráží v sobe svého předchůdce model Continental GT.
Velký komfort, který je nabízen v interiéru vozu, kde je znát povaha luxusní značky je nabízen standartně s použitím dřevěných doplňků a kožených sedadel v nejlepší kvalitě.
Zatímco výbava je ve stylu rodiny modelů Continental standardem, design nového vozu Continental GTC je výrazný a jedinečný.
Continental GTC se také pyšní automaticky skládací střechou, která je vyrobena z lehké látky s vyhřívaným zadním oknem. Systém je tak přispůsoben potřebám cestujících, že i po schování střechy v prostorách vozu je dostatek místa pro cestující na zadních sedadlech a jejich zavazadel v kufru vozu. Je předpoklad, že nový Bentley Continental GTC se zařadi na špici v prodejnosti ve flotile vozu této značky. Zatímco model Azure nabízí zejména luxus a krásu, Continental GTC je určený zejména pro milovníky vysokého výkonu a nového stylu kabrioletů značky Bentley.
Do prodeje nový Continental GTC příjde ke konci roku 2006. Foto: Bentley Motors
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?