Toyota Yaris je taková praktická nákupní taška na kolech. Ano, ale na tu teď zapomeňte. Nejedeme nakupovat. Toyota Yaris GR je sportovní technikou nadupaný drsňák, odkojený rallye, s 260 koňskými silami a stálým pohonem všech čtyř kol. Vůz, který automobilka vyvinula ve spolupráci s týmem TOYOTA GAZOO Racing WRT (World Rally Team) nyní přichází do nabídky HoppyGo.
“Je to motorsportová lahůdka. Toyota přišla s jedním z technicky nejunikátnějších aut své kategorie posledního desetiletí. A já mám radost k toho, že “Gé-eRko” máme ke sdílení na naší platformě, a to už teď! Svézt se opravdovým závoďákem nebylo jednodušší. Stačí si rozkliknout HoppyGo,” říká šéf HoppyGo Robin Švaříček.
Nejsilnější tříválec na světě
Yaris GR používá pokročilé technologie jako GR-FOUR, sportovní systém stálého pohonu všech kol. Po dvaceti letech první, který Toyota představila. Přeplňovaný 1,6 litrový motor dopovaný jednokomorovým turbem je vůbec nejsilnějším tříválcem, který se kdy v sériové produkci objevil.
“GR Yaris vychází z čistého potěšení z jízdy, díky čemuž si podmaníte jakoukoliv silnici. Silný, hbitý, ale přesto praktický a zábavný při řízení. GR Yaris odchovaný rallye slibuje, že vás každý den potěší na jakýchkoli cestách, které budete brázdit,” slibuje výrobce.
Vůz je na HoppyGo k dispozici na pražské adrese s tím, že jeho majitelka může případně auto podle potřeby přistavit. K zapůjčení na platformě zde: https://hoppygo.com/cs/toyota-yaris-hatchback-petrol/3d359b6799
Platforma pro sdílení aut HoppyGo nabízí více než 2 000 aut nejrůznějších značek, a vedle širokého výběru je velkou výhodou rychlost a jednoduchost celého procesu výpůjčky. Není potřeba podepisovat žádné dlouhé smlouvy a zákazníkovi stačí rychlá registrace se snadným ověřením dokladů. V případě dlouhodobých pronájmů na více dní navíc mohou uživatelé využít výhodný slevový program. V ceně zápůjčky je vždy zahrnuto havarijní pojištění, které kryje všechna běžná rizika.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?