Toyota Yaris je taková praktická nákupní taška na kolech. Ano, ale na tu teď zapomeňte. Nejedeme nakupovat. Toyota Yaris GR je sportovní technikou nadupaný drsňák, odkojený rallye, s 260 koňskými silami a stálým pohonem všech čtyř kol. Vůz, který automobilka vyvinula ve spolupráci s týmem TOYOTA GAZOO Racing WRT (World Rally Team) nyní přichází do nabídky HoppyGo.
“Je to motorsportová lahůdka. Toyota přišla s jedním z technicky nejunikátnějších aut své kategorie posledního desetiletí. A já mám radost k toho, že “Gé-eRko” máme ke sdílení na naší platformě, a to už teď! Svézt se opravdovým závoďákem nebylo jednodušší. Stačí si rozkliknout HoppyGo,” říká šéf HoppyGo Robin Švaříček.
Nejsilnější tříválec na světě
Yaris GR používá pokročilé technologie jako GR-FOUR, sportovní systém stálého pohonu všech kol. Po dvaceti letech první, který Toyota představila. Přeplňovaný 1,6 litrový motor dopovaný jednokomorovým turbem je vůbec nejsilnějším tříválcem, který se kdy v sériové produkci objevil.
“GR Yaris vychází z čistého potěšení z jízdy, díky čemuž si podmaníte jakoukoliv silnici. Silný, hbitý, ale přesto praktický a zábavný při řízení. GR Yaris odchovaný rallye slibuje, že vás každý den potěší na jakýchkoli cestách, které budete brázdit,” slibuje výrobce.
Vůz je na HoppyGo k dispozici na pražské adrese s tím, že jeho majitelka může případně auto podle potřeby přistavit. K zapůjčení na platformě zde: https://hoppygo.com/cs/toyota-yaris-hatchback-petrol/3d359b6799
Platforma pro sdílení aut HoppyGo nabízí více než 2 000 aut nejrůznějších značek, a vedle širokého výběru je velkou výhodou rychlost a jednoduchost celého procesu výpůjčky. Není potřeba podepisovat žádné dlouhé smlouvy a zákazníkovi stačí rychlá registrace se snadným ověřením dokladů. V případě dlouhodobých pronájmů na více dní navíc mohou uživatelé využít výhodný slevový program. V ceně zápůjčky je vždy zahrnuto havarijní pojištění, které kryje všechna běžná rizika.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.