Toyota Yaris je taková praktická nákupní taška na kolech. Ano, ale na tu teď zapomeňte. Nejedeme nakupovat. Toyota Yaris GR je sportovní technikou nadupaný drsňák, odkojený rallye, s 260 koňskými silami a stálým pohonem všech čtyř kol. Vůz, který automobilka vyvinula ve spolupráci s týmem TOYOTA GAZOO Racing WRT (World Rally Team) nyní přichází do nabídky HoppyGo.
“Je to motorsportová lahůdka. Toyota přišla s jedním z technicky nejunikátnějších aut své kategorie posledního desetiletí. A já mám radost k toho, že “Gé-eRko” máme ke sdílení na naší platformě, a to už teď! Svézt se opravdovým závoďákem nebylo jednodušší. Stačí si rozkliknout HoppyGo,” říká šéf HoppyGo Robin Švaříček.
Nejsilnější tříválec na světě
Yaris GR používá pokročilé technologie jako GR-FOUR, sportovní systém stálého pohonu všech kol. Po dvaceti letech první, který Toyota představila. Přeplňovaný 1,6 litrový motor dopovaný jednokomorovým turbem je vůbec nejsilnějším tříválcem, který se kdy v sériové produkci objevil.
“GR Yaris vychází z čistého potěšení z jízdy, díky čemuž si podmaníte jakoukoliv silnici. Silný, hbitý, ale přesto praktický a zábavný při řízení. GR Yaris odchovaný rallye slibuje, že vás každý den potěší na jakýchkoli cestách, které budete brázdit,” slibuje výrobce.
Vůz je na HoppyGo k dispozici na pražské adrese s tím, že jeho majitelka může případně auto podle potřeby přistavit. K zapůjčení na platformě zde: https://hoppygo.com/cs/toyota-yaris-hatchback-petrol/3d359b6799
Platforma pro sdílení aut HoppyGo nabízí více než 2 000 aut nejrůznějších značek, a vedle širokého výběru je velkou výhodou rychlost a jednoduchost celého procesu výpůjčky. Není potřeba podepisovat žádné dlouhé smlouvy a zákazníkovi stačí rychlá registrace se snadným ověřením dokladů. V případě dlouhodobých pronájmů na více dní navíc mohou uživatelé využít výhodný slevový program. V ceně zápůjčky je vždy zahrnuto havarijní pojištění, které kryje všechna běžná rizika.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?