Z důvodu stále zvyšující se poptávky po vozech Škoda především po modelové řadě Octavia, navýší Škoda Auto ve 4. čtvrtletí svůj výrobní program o 3000 vozů.
Automobilka se dohodla s odborovou organizací OS KOVO na 6 mimořádných nočních přesčasových směnách, které proběhnou do konce letošního roku. Celosvětově se největšímu zájmu těší modely Octavia a to i Octavia Tour, která i přes 9 let existence na trhu je stále žádaným modelem což ukazuje nadčasovost designu tohoto vozu. Automobil Škoda Octavia první generace byl veřejnosti poprvé představen na pařížském autosalónu v září 1996. Jeho sériová výroba se naplno rozběhla ještě v tom samém roce v nově postaveném závodě v Mladé Boleslavi. Verze Škoda Octavia Combi byla prezentována o rok později na autosalonu IAA ve Frankfurtu a do prodeje uvedena v roce 1998. Model Octavia se stal základem i pro první vůz Škoda s pohonem všech kol v novodobé historií značky - Octavia Combi 4x4 byla uvedena na trh v roce 1999, provedení liftback na jaře 2001. Sportovně laděná Octavia RS je v nabídce od roku 2000, v létě 2002 k ní přibyla verze Combi RS. 17. února 2004 byl vyroben milióntý automobil modelové řady Škoda Octavia a za celý loňský rok, kdy souběžně s výrobou nové generace vozů Octavia (144.513 vozů) bylo vyrobeno 140.686 modelu Tour.
Škoda Auto, a.s.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.