MITSUBISHI MOTORS CORPORATION postupně implementovalo strukturální změny v Evropě v rámci střednědobé strategie “Selection and Concentration” oznámené v červenci 2020. Tato opatření již znamenala zmrazení vývoje nových modelů pro evropské trhy a přesunutí zdrojů na jejich vývoj a výzkum do regionu ASEAN, který je pro značku Mitsubishi velmi důležitý. Jako část těchto reforem se MMC zaměřilo na optimalizaci cen svých modelových řad, zlepšení nákladů na logistiku a fixních nákladů a také na další zlepšení efektivity všech procesů. Mitsubishi se také rozhodlo ukončit v roce 2023 prodej nových vozů v některých evropských zemích.
Máte rádi auta? Hledáme nové lidi do redakce. Napište nám na redakce@autoroad.cz a staňte se naším redaktorem.
Tyto společné aktivity se skupinou Renault jsou součástí reformy obchodní strategie v Evropě, kterou společnost Mitsubishi sleduje především naplnění poptávky zákazníků.
Spojení zcela nového Eclipsu Cross PHEV, který bude na trh uveden v květnu, a novinek od společnosti Renault pak má dále zvýšit konkurenceschopnost značky Mitsubishi na trhu.