Vedení Aliance oznamuje, že společnost MITSUBISHI MOTORS CORPORATION (MMC) rozhodla o využití dvou modelů svého aliančního partnera Renault pro evropský trh. Mitsubishi tyto modely představí v rámci své dealerské sítě na vybraných trzích v Evropě od roku 2023. O které modely a trhy se jedná je stále předmětem diskusí.
MITSUBISHI MOTORS CORPORATION postupně implementovalo strukturální změny v Evropě v rámci střednědobé strategie “Selection and Concentration” oznámené v červenci 2020. Tato opatření již znamenala zmrazení vývoje nových modelů pro evropské trhy a přesunutí zdrojů na jejich vývoj a výzkum do regionu ASEAN, který je pro značku Mitsubishi velmi důležitý. Jako část těchto reforem se MMC zaměřilo na optimalizaci cen svých modelových řad, zlepšení nákladů na logistiku a fixních nákladů a také na další zlepšení efektivity všech procesů. Mitsubishi se také rozhodlo ukončit v roce 2023 prodej nových vozů v některých evropských zemích.
Máte rádi auta? Hledáme nové lidi do redakce. Napište nám na redakce@autoroad.cz a staňte se naším redaktorem.
Tyto společné aktivity se skupinou Renault jsou součástí reformy obchodní strategie v Evropě, kterou společnost Mitsubishi sleduje především naplnění poptávky zákazníků.
Spojení zcela nového Eclipsu Cross PHEV, který bude na trh uveden v květnu, a novinek od společnosti Renault pak má dále zvýšit konkurenceschopnost značky Mitsubishi na trhu.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.