Vedení Aliance oznamuje, že společnost MITSUBISHI MOTORS CORPORATION (MMC) rozhodla o využití dvou modelů svého aliančního partnera Renault pro evropský trh. Mitsubishi tyto modely představí v rámci své dealerské sítě na vybraných trzích v Evropě od roku 2023. O které modely a trhy se jedná je stále předmětem diskusí.
MITSUBISHI MOTORS CORPORATION postupně implementovalo strukturální změny v Evropě v rámci střednědobé strategie “Selection and Concentration” oznámené v červenci 2020. Tato opatření již znamenala zmrazení vývoje nových modelů pro evropské trhy a přesunutí zdrojů na jejich vývoj a výzkum do regionu ASEAN, který je pro značku Mitsubishi velmi důležitý. Jako část těchto reforem se MMC zaměřilo na optimalizaci cen svých modelových řad, zlepšení nákladů na logistiku a fixních nákladů a také na další zlepšení efektivity všech procesů. Mitsubishi se také rozhodlo ukončit v roce 2023 prodej nových vozů v některých evropských zemích.
Máte rádi auta? Hledáme nové lidi do redakce. Napište nám na redakce@autoroad.cz a staňte se naším redaktorem.
Tyto společné aktivity se skupinou Renault jsou součástí reformy obchodní strategie v Evropě, kterou společnost Mitsubishi sleduje především naplnění poptávky zákazníků.
Spojení zcela nového Eclipsu Cross PHEV, který bude na trh uveden v květnu, a novinek od společnosti Renault pak má dále zvýšit konkurenceschopnost značky Mitsubishi na trhu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?