Více síly pro VW Caddy

ar1, 9. září 2005, 23:33 Google+

Oblíbené městské dodávky Caddy dostávají nový základní vznětový motor:

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Caddy

Caddy | foto: Volkswagen CR

Sdílejte článek

namísto dosavadního dvoulitru 2.0 SDI/51 kW s přirozeným plněním bude napříště základním „dieselem“ výkonnější přeplňovaný agregát 1.9 TDI/55 kW.

Nový motor, speciálně naladěný pro Caddy, resp. pro jeho verze Caddy Kombi, Caddy Kombi - Speciál a Caddy Life a Life - Speciál, disponuje nejen o 4 kW vyšším výkonem ale hlavně lepším průběhem točivého momentu, který vzrostl na 210 Nm při 1900 min-1. Výkonnějšímu motoru odpovídají i dynamické vlastnosti - nejvyšší rychlost vzrostla na 150 km/h a ke zrychlení z nuly na 100 km/h je nyní třeba jen 17,7 s.

Dobrou zprávou pro zákazníky je, že přes celkově příznivější výkonové parametry zůstává spotřeba nového motoru i cena jednotlivých verzí Caddy stejná jako u předchozího motoru 2.0 SDI.

Srovnání motorů

1.9 TDI

2.0 SDI

Objem                                     cm3

1896

1968

Max. výkon                      kW/min-1

55/4000

51/4000

Max. točivý moment          Nm/min-1

210/1900

140/2200

Zrychlení 0-100 km                     s

17,7

20,5

Max. rychlost                         km/h

150

142

Spotřeba paliva             l/100 km

 

   ve městě

7,7

7,9

   mimo město

5,4

5,5

   Kombinovaná

6,3

6,4

   při konstantní rychlosti 90 km/h

5,3

5,3



Volkswagen

Vytisknout

Diskuze: Více síly pro VW Caddy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Altea FR

Seat představí na IAA prototyp Altea FR

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud