První zářiová sobota byla v okolí Kvasinského letiště opět prosycena vůní spáleného benzínu, dobré nálady a taky adrenalinu. Nechyběla vzpomínka na kamaráda a jeho předčasně vyhaslý talent. Právě jako připomínka na Martina „Čendu“ Vodehnala tato akce začínala. Za jejích 5 vydařených ročníků nabila na popularitě a rozměrech. Krom každoročních stálic se zde během let vystřídala i různorodá skupina jezdců a jejich speciálů. Opět tak bylo na co koukat a počet obdivujících diváků znovu dokazoval veliký zájem a přispíval k celkové atmosféře. Pořadatelský tým od nejvyššího, přes traťáky až k občerstvení odvedl vynikající práci. V kombinaci s parádním počasím to vše ladilo na ty nejlepší tóny. Po letošním ročníku nám zůstávají vzpomínky a zážitky. A už teď se můžeme těšit na příští rok.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?