První zářiová sobota byla v okolí Kvasinského letiště opět prosycena vůní spáleného benzínu, dobré nálady a taky adrenalinu. Nechyběla vzpomínka na kamaráda a jeho předčasně vyhaslý talent. Právě jako připomínka na Martina „Čendu“ Vodehnala tato akce začínala. Za jejích 5 vydařených ročníků nabila na popularitě a rozměrech. Krom každoročních stálic se zde během let vystřídala i různorodá skupina jezdců a jejich speciálů. Opět tak bylo na co koukat a počet obdivujících diváků znovu dokazoval veliký zájem a přispíval k celkové atmosféře. Pořadatelský tým od nejvyššího, přes traťáky až k občerstvení odvedl vynikající práci. V kombinaci s parádním počasím to vše ladilo na ty nejlepší tóny. Po letošním ročníku nám zůstávají vzpomínky a zážitky. A už teď se můžeme těšit na příští rok.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?