Letošní, už čtvrtý ročník poháru Peugeot Rally Cup CZ se sice neodehrává podle původního plánu, přesto se projekt podpory talentovaným jezdcům s vozy Peugeot vyvíjí dál. Dne 26. května byly spuštěny webové stránky posílené sociálními sítěmi i dalšími on-line aktivitami.
Za normálních okolností by posádky přihlášené do poháru Peugeot Rally Cup CZ 2020 už měly za sebou polovinu letošního šampionátu, vše je ale jinak. Pořadatelé soutěží, posádky, týmy, diváci, fanoušci… všichni, kteří mají vztah k rallye, netrpělivě očekávají start první soutěže letošního roku. Stejně tak tým Peugeot Rally Cup. První letošní rallye zahájí i pohár určený pro posádky s vozy Peugeot 208 R2, kterých se i přes naprosto nevyzpytatelnou a nejistou rallyovou sezónu přihlásilo už šest, další se mohou zapsat kdykoli později a mohou v rámci Peugeot Rally Cupu využít i možnosti jednorázového startu.
„Kalendář závodů zařazených do Peugeot Rally Cupu se oproti původním předpokladům radikálně změnil,“ říká Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR. „Nicméně věříme, že sezóna ještě není ztracená. Budeme se snažit upravit seznam zařazených podniků a plán Peugeot Rally Cupu aspoň částečně pokrýt, v současné době například zvažujeme přidat Pačejov.“
Projekt Peugeot Rally Cup se navzdory nepříznivým okolnostem postihujícím takřka všechny sportovní disciplíny dále rozvíjí. Byly spuštěny nové webové stránky, na kterých najdou příznivci rallye veškeré informace o projektu. Přínosem v komunikaci s fanoušky jsou také sociální sítě Facebook, Instagram, Twitter a Youtube. Před několika dny byl jakožto doplňková aktivita k Peugeot Rally Cupu vypsán Peugeot Online Rally Cup pro hráče využívající herní platformu Richard Burns Rally s virtuálním vozem Peugeot 208 R2. Peugeot Online Rally Cup vznikl jako součást SONAX MMČR v Online rally 2020.
„Ať už se letos rallyová sezóna v Česku bude vyvíjet jakkoli, uděláme vše pro to, abychom Peugeot Rally Cup, jakožto nejvýznamnější pohár v české rallye, zachovali a spolu s ním i naši početnou fanouškovskou základnu. Posádky v letošním obtížném roce budou o to více potřebovat podporu, a tu se jim našim pohárem budeme snažit zajistit,“ dodává Marco Venturini.
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?
Americký prezident Donald Trump oznámil, že Spojené státy uvalí 25% cla na dovoz automobilů vyrobených mimo USA, přičemž tato opatření vstoupí v platnost 2. dubna. V reakci na tuto novinku předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová vyjádřila lítost a EU její rozhodnutí důkladně prozkoumá. Trump rovněž odložil výběr cla na automobilové díly o měsíc. Tento krok způsobil pokles akcií automobilek na asijských burzách a očekává se, že výprodeje se rozšíří i na evropské a americké trhy. Uvedl to server CNBS.