Letošní, už čtvrtý ročník poháru Peugeot Rally Cup CZ se sice neodehrává podle původního plánu, přesto se projekt podpory talentovaným jezdcům s vozy Peugeot vyvíjí dál. Dne 26. května byly spuštěny webové stránky posílené sociálními sítěmi i dalšími on-line aktivitami.
Za normálních okolností by posádky přihlášené do poháru Peugeot Rally Cup CZ 2020 už měly za sebou polovinu letošního šampionátu, vše je ale jinak. Pořadatelé soutěží, posádky, týmy, diváci, fanoušci… všichni, kteří mají vztah k rallye, netrpělivě očekávají start první soutěže letošního roku. Stejně tak tým Peugeot Rally Cup. První letošní rallye zahájí i pohár určený pro posádky s vozy Peugeot 208 R2, kterých se i přes naprosto nevyzpytatelnou a nejistou rallyovou sezónu přihlásilo už šest, další se mohou zapsat kdykoli později a mohou v rámci Peugeot Rally Cupu využít i možnosti jednorázového startu.
„Kalendář závodů zařazených do Peugeot Rally Cupu se oproti původním předpokladům radikálně změnil,“ říká Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR. „Nicméně věříme, že sezóna ještě není ztracená. Budeme se snažit upravit seznam zařazených podniků a plán Peugeot Rally Cupu aspoň částečně pokrýt, v současné době například zvažujeme přidat Pačejov.“
Projekt Peugeot Rally Cup se navzdory nepříznivým okolnostem postihujícím takřka všechny sportovní disciplíny dále rozvíjí. Byly spuštěny nové webové stránky, na kterých najdou příznivci rallye veškeré informace o projektu. Přínosem v komunikaci s fanoušky jsou také sociální sítě Facebook, Instagram, Twitter a Youtube. Před několika dny byl jakožto doplňková aktivita k Peugeot Rally Cupu vypsán Peugeot Online Rally Cup pro hráče využívající herní platformu Richard Burns Rally s virtuálním vozem Peugeot 208 R2. Peugeot Online Rally Cup vznikl jako součást SONAX MMČR v Online rally 2020.
„Ať už se letos rallyová sezóna v Česku bude vyvíjet jakkoli, uděláme vše pro to, abychom Peugeot Rally Cup, jakožto nejvýznamnější pohár v české rallye, zachovali a spolu s ním i naši početnou fanouškovskou základnu. Posádky v letošním obtížném roce budou o to více potřebovat podporu, a tu se jim našim pohárem budeme snažit zajistit,“ dodává Marco Venturini.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.