Zástupci Autoklubu ČR schválili Zvláštní ustanovení 47. ročníku Rally Bohemia. Tento dokument se všemi potřebnými informacemi o soutěži je možné nalézt na webu rallybohemia.cz v sekci „dokumenty“.
V roce 2020 bude posádky čekat obdobná trasa jako v loňském roce. Závodní víkend začne v pátek celodenním exhibičním programem na autodromu v Sosnové, kde budou k vidění soutěžní vozy různých historických etap.
V sobotu se bude konat slavnostní start a zároveň první rychlostní zkouška „Staroměstská“ v centru Mladé Boleslavi. Dále bude závodníky, jako v roce 2019, čekat velké množství kratších RZ v okolí Liberecka včetně dnes již legendární RZ Milíře, kde drtivá většina předních jezdců při snaze zkrátit si jednu ze zatáček utrpěla defekt.
Nedělní program nabídne tři rychlostní zkoušky ve dvou průjezdech a závěrečnou RZ tradičně ve starém městě v Mladé Boleslavi. V harmonogramu i letos zůstala královská RZ Mogul Radostín, která se svými téměř 22 km je také nejdelší rychlostní zkouškou Rally Bohemia 2020.
Servisní areál se opět bude nacházet na letišti v Hoškovicích.
Pro 47. ročník se spolupořadatelem akce stalo statutární město Mladá Boleslav.
Rally Bohemia se v roce 2020 uskuteční, pokud konání akce bude v souladu s rozhodnutím státních orgánů. Konečné rozhodnutí padne měsíc před začátkem soutěže. V tuto chvíli je však organizátor velmi optimistický.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?