Zástupci Autoklubu ČR schválili Zvláštní ustanovení 47. ročníku Rally Bohemia. Tento dokument se všemi potřebnými informacemi o soutěži je možné nalézt na webu rallybohemia.cz v sekci „dokumenty“.
V roce 2020 bude posádky čekat obdobná trasa jako v loňském roce. Závodní víkend začne v pátek celodenním exhibičním programem na autodromu v Sosnové, kde budou k vidění soutěžní vozy různých historických etap.
V sobotu se bude konat slavnostní start a zároveň první rychlostní zkouška „Staroměstská“ v centru Mladé Boleslavi. Dále bude závodníky, jako v roce 2019, čekat velké množství kratších RZ v okolí Liberecka včetně dnes již legendární RZ Milíře, kde drtivá většina předních jezdců při snaze zkrátit si jednu ze zatáček utrpěla defekt.
Nedělní program nabídne tři rychlostní zkoušky ve dvou průjezdech a závěrečnou RZ tradičně ve starém městě v Mladé Boleslavi. V harmonogramu i letos zůstala královská RZ Mogul Radostín, která se svými téměř 22 km je také nejdelší rychlostní zkouškou Rally Bohemia 2020.
Servisní areál se opět bude nacházet na letišti v Hoškovicích.
Pro 47. ročník se spolupořadatelem akce stalo statutární město Mladá Boleslav.
Rally Bohemia se v roce 2020 uskuteční, pokud konání akce bude v souladu s rozhodnutím státních orgánů. Konečné rozhodnutí padne měsíc před začátkem soutěže. V tuto chvíli je však organizátor velmi optimistický.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.