Navzdory nepříznivé situaci způsobené pandemií nemoci COVID-19 přípravy 47. ročníku Rally Bohemia pokračují. Trasy letošního ročníku budou stejné jako v roce 2019. Závodit by se tedy mělo na osmnácti rychlostních zkouškách o celkové délce 157 km v okolí Českodubska, Liberecka, Železnobrodska a Turnovska. Soutěž již v tuto chvíli získala veškeré potřebné souhlasy od zúčastněných obcí a organizační tým věří, že se letošní ročník Rally Bohemia i přes komplikovaný začátek motoristické sezóny uskuteční.
Jelikož jak posádky, tak fanoušky nový koronavirus uvěznil na nějakou dobu do svých domovů, tak podobně jako organizátory ostatních soutěží napadlo i vedení Rally Bohemia v tuto chvíli závodit alespoň virtuálně.
Proto se ve spolupráci s Václavem Korálem a portálem http://rbr.onlineracing.cz/ uskuteční Virtuální Rally Bohemia 2020, a to v termínu 24.-30. dubna 2020. Závodit se bude na třech rychlostních zkouškách z prostředí Rally Bohemia, které byly vytvořeny českou herní komunitou. Jedná se o RZ Sosnová, Šumburk a Vinec, které se pojedou ve dvou průjezdech. Shakedown proběhne ve dnech 22.-23. dubna 2020 na okruhové trati autodromu v Sosnové.
Závodu se mohou zúčastnit všichni, a to jak z řad fanoušků, tak jezdců skutečné rally. Jedinou podmínkou je mít nainstalovanou počítačovou hru Richard Burns Rally společně s doplňky pro možnost hraní on-line. Absolutní vítěz získá vstupenku na tribunu autodromu v Sosnové na páteční program Rally Bohemia 2020.
Účastníci se mohou registrovat na adrese: (adresa závodu na webu http://rbr.onlineracing.cz/).
Další informace k závodu a pokyny ke správnému nastavení hry pro zájemce jsou dostupné na webu Rally Bohemia na adrese (adresa u nás s pokyny "spíš pro nováčky").
Věříme, že nucený závodní odpočinek brzy skončí a nabranou ztrátu piloti i fanoušci společně rychle doženou...
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?