Navzdory nepříznivé situaci způsobené pandemií nemoci COVID-19 přípravy 47. ročníku Rally Bohemia pokračují. Trasy letošního ročníku budou stejné jako v roce 2019. Závodit by se tedy mělo na osmnácti rychlostních zkouškách o celkové délce 157 km v okolí Českodubska, Liberecka, Železnobrodska a Turnovska. Soutěž již v tuto chvíli získala veškeré potřebné souhlasy od zúčastněných obcí a organizační tým věří, že se letošní ročník Rally Bohemia i přes komplikovaný začátek motoristické sezóny uskuteční.
Jelikož jak posádky, tak fanoušky nový koronavirus uvěznil na nějakou dobu do svých domovů, tak podobně jako organizátory ostatních soutěží napadlo i vedení Rally Bohemia v tuto chvíli závodit alespoň virtuálně.
Proto se ve spolupráci s Václavem Korálem a portálem http://rbr.onlineracing.cz/ uskuteční Virtuální Rally Bohemia 2020, a to v termínu 24.-30. dubna 2020. Závodit se bude na třech rychlostních zkouškách z prostředí Rally Bohemia, které byly vytvořeny českou herní komunitou. Jedná se o RZ Sosnová, Šumburk a Vinec, které se pojedou ve dvou průjezdech. Shakedown proběhne ve dnech 22.-23. dubna 2020 na okruhové trati autodromu v Sosnové.
Závodu se mohou zúčastnit všichni, a to jak z řad fanoušků, tak jezdců skutečné rally. Jedinou podmínkou je mít nainstalovanou počítačovou hru Richard Burns Rally společně s doplňky pro možnost hraní on-line. Absolutní vítěz získá vstupenku na tribunu autodromu v Sosnové na páteční program Rally Bohemia 2020.
Účastníci se mohou registrovat na adrese: (adresa závodu na webu http://rbr.onlineracing.cz/).
Další informace k závodu a pokyny ke správnému nastavení hry pro zájemce jsou dostupné na webu Rally Bohemia na adrese (adresa u nás s pokyny "spíš pro nováčky").
Věříme, že nucený závodní odpočinek brzy skončí a nabranou ztrátu piloti i fanoušci společně rychle doženou...
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?