Únor sotva zaklepal na dveře a Kopřivnický seriál TRAIVA RallyCup má za sebou již druhý závod. Podle data se všichni těšili na sněhovou show. Prudké oteplení ale zhatilo plány závodníků strhat všechny hřebíky a všichni museli zvolit klasické obutí. To ovšem neznamená, že by závod ztratil na atraktivitě a tak bylo k vidění spoustu pěkných průjezdů a soubojů napříč kategoriemi. Tentokrát zde nechyběl ani náš fotograf Jakub Daniel Machálek a tak vám můžeme zprostředkovat atmosféru pomocí jeho galerie.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.