Filip Mareš s Janem Hlouškem ukončili svojí druhou sezónu v nejsilnější kategorii na pětadvacátém ročníku Tipcars Pražského Rallysprintu. Při této příležitosti se představili na domácí půdě poprvé s modelem FABIE R5 v provedení EVO.
Tradiční tečka za soutěžní sezónou dostala staronový formát s klasickými rychlostními zkouškami, které se v Praze v minulosti jezdily. A právě do této sekce Filip nezvolil ideální obutí a na kluzkém povrchu ztratil drahocenný čas, který nebylo možné na zbývajících testech dohnat. „Zařazení klasických erzet do harmonogramu závodu jsme kvitovali a musím pořadatelům pochválit jejich sportovní hodnotu. My jsme na nich nakonec kvůli volbě pneumatik hned v úvodu ztratili dost času. Přesto jsme si ale čas strávený v kokpitu Fabie R5 Evo maximálně užívali a doufáme, že stejně tak i diváci u tratí rychlostních zkoušek," prozradil v cíli pilot sedmé nejrychlejší posádky.
Časová ztráta na vedoucí jezdce byla veliká, ryzí závodění s čistou stopou tak mohlo jít pro tentokrát trochu stranou a posádka Mareš – Hloušek potěšila své fanoušky i divácky vděčným stylem. „Atmosféra kolem strahovské zkoušky byla úžasná a jsme s Filipem moc rádi, že jsme to mohli zažít. Všem fanouškům děkujeme za podporu, která se nám dostala nejen během Pražského rallysprintu, ale především v průběhu celé sezóny," doplnil jablonecký spolujezdec Jan Hloušek.
Předvánoční Pražský Rallysprint definitivně ukončil letošní ročník automobilových soutěží, nicméně přípravy na rok 2020 jsou v plném tempu a posádka Mareš – Hloušek chystá pro své příznivce velké překvapení. Ještě před tím ale přeje všem fanouškům rallysportu za sebe a celý ACA ŠKODA AUTOKLUB TEAM pohodové Vánoce a úspěšný rok 2020.
PR
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?