Filip Mareš s Janem Hlouškem ukončili svojí druhou sezónu v nejsilnější kategorii na pětadvacátém ročníku Tipcars Pražského Rallysprintu. Při této příležitosti se představili na domácí půdě poprvé s modelem FABIE R5 v provedení EVO.
Tradiční tečka za soutěžní sezónou dostala staronový formát s klasickými rychlostními zkouškami, které se v Praze v minulosti jezdily. A právě do této sekce Filip nezvolil ideální obutí a na kluzkém povrchu ztratil drahocenný čas, který nebylo možné na zbývajících testech dohnat. „Zařazení klasických erzet do harmonogramu závodu jsme kvitovali a musím pořadatelům pochválit jejich sportovní hodnotu. My jsme na nich nakonec kvůli volbě pneumatik hned v úvodu ztratili dost času. Přesto jsme si ale čas strávený v kokpitu Fabie R5 Evo maximálně užívali a doufáme, že stejně tak i diváci u tratí rychlostních zkoušek," prozradil v cíli pilot sedmé nejrychlejší posádky.
Časová ztráta na vedoucí jezdce byla veliká, ryzí závodění s čistou stopou tak mohlo jít pro tentokrát trochu stranou a posádka Mareš – Hloušek potěšila své fanoušky i divácky vděčným stylem. „Atmosféra kolem strahovské zkoušky byla úžasná a jsme s Filipem moc rádi, že jsme to mohli zažít. Všem fanouškům děkujeme za podporu, která se nám dostala nejen během Pražského rallysprintu, ale především v průběhu celé sezóny," doplnil jablonecký spolujezdec Jan Hloušek.
Předvánoční Pražský Rallysprint definitivně ukončil letošní ročník automobilových soutěží, nicméně přípravy na rok 2020 jsou v plném tempu a posádka Mareš – Hloušek chystá pro své příznivce velké překvapení. Ještě před tím ale přeje všem fanouškům rallysportu za sebe a celý ACA ŠKODA AUTOKLUB TEAM pohodové Vánoce a úspěšný rok 2020.
PR
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?