Filip Mareš s Janem Hlouškem ukončili svojí druhou sezónu v nejsilnější kategorii na pětadvacátém ročníku Tipcars Pražského Rallysprintu. Při této příležitosti se představili na domácí půdě poprvé s modelem FABIE R5 v provedení EVO.
Tradiční tečka za soutěžní sezónou dostala staronový formát s klasickými rychlostními zkouškami, které se v Praze v minulosti jezdily. A právě do této sekce Filip nezvolil ideální obutí a na kluzkém povrchu ztratil drahocenný čas, který nebylo možné na zbývajících testech dohnat. „Zařazení klasických erzet do harmonogramu závodu jsme kvitovali a musím pořadatelům pochválit jejich sportovní hodnotu. My jsme na nich nakonec kvůli volbě pneumatik hned v úvodu ztratili dost času. Přesto jsme si ale čas strávený v kokpitu Fabie R5 Evo maximálně užívali a doufáme, že stejně tak i diváci u tratí rychlostních zkoušek," prozradil v cíli pilot sedmé nejrychlejší posádky.
Časová ztráta na vedoucí jezdce byla veliká, ryzí závodění s čistou stopou tak mohlo jít pro tentokrát trochu stranou a posádka Mareš – Hloušek potěšila své fanoušky i divácky vděčným stylem. „Atmosféra kolem strahovské zkoušky byla úžasná a jsme s Filipem moc rádi, že jsme to mohli zažít. Všem fanouškům děkujeme za podporu, která se nám dostala nejen během Pražského rallysprintu, ale především v průběhu celé sezóny," doplnil jablonecký spolujezdec Jan Hloušek.
Předvánoční Pražský Rallysprint definitivně ukončil letošní ročník automobilových soutěží, nicméně přípravy na rok 2020 jsou v plném tempu a posádka Mareš – Hloušek chystá pro své příznivce velké překvapení. Ještě před tím ale přeje všem fanouškům rallysportu za sebe a celý ACA ŠKODA AUTOKLUB TEAM pohodové Vánoce a úspěšný rok 2020.
PR
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.