Ondřej Bisaha startoval na jubilejním XXV. ročníku Pražského Rallysprintu celkově popáté, z toho podruhé v barvách značky Hyundai. Letos dal podniku dokonce přednost před vyhlašováním cen FIA ve francouzském Louvru, kde měl převzít cenu pro vítěze za European Rally Trophy. S týmem Hyundai Lenner Sport dojel se závodním speciálem Hyundai i20 R5 i přes defekt na kole na pátém místě.
„Jsem rád, že jsem si nenechal ujít unikátní atmosféru Pražského Rallysprintu; je vidět, že si diváci závod užili a že nadšení pro motor sport má v srdci každý, kdo dnes na Strahov dorazil. Myslím, že i přes problémy, které nás na trase v druhé rychlostní zkoušce potkaly, jsme dokázali udržet dobré umístění a tak i letošní páté místo je pro mne a všechny z týmu Hyundai Lenner Sport potvrzením správné cesty, na kterou jsme se v rámci naší spolupráce vydali,“ uvedl pilot týmu Ondřej Bisaha.
Současnost, a především pak budoucnost Ondřeje Bisahy je nyní spojena s oficiálním rally týmem Hyundai Lenner Sport, jenž vznikl letos v létě. Nový sportovní tým má za úkol reprezentovat značku Hyundai s nejnovější specifikací závodního speciálu Hyundai i20 R5.
„Sezóna začíná za tři měsíce a práce bude věru hodně. Po novém roce začne projekt spolufinancovaný Evropskou unií na výzkum podvozkových skupin naší i20 R5, který bych rád propojil s nošovickým výrobním závodem. Slibujeme si od toho zlepšení jízdních vlastností i20 R5, ale také poznatky pro sériový provoz v rámci sportovní divize Hyundai N,“ doplnil Bisaha.
PR
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?