Ondřej Bisaha startoval na jubilejním XXV. ročníku Pražského Rallysprintu celkově popáté, z toho podruhé v barvách značky Hyundai. Letos dal podniku dokonce přednost před vyhlašováním cen FIA ve francouzském Louvru, kde měl převzít cenu pro vítěze za European Rally Trophy. S týmem Hyundai Lenner Sport dojel se závodním speciálem Hyundai i20 R5 i přes defekt na kole na pátém místě.
„Jsem rád, že jsem si nenechal ujít unikátní atmosféru Pražského Rallysprintu; je vidět, že si diváci závod užili a že nadšení pro motor sport má v srdci každý, kdo dnes na Strahov dorazil. Myslím, že i přes problémy, které nás na trase v druhé rychlostní zkoušce potkaly, jsme dokázali udržet dobré umístění a tak i letošní páté místo je pro mne a všechny z týmu Hyundai Lenner Sport potvrzením správné cesty, na kterou jsme se v rámci naší spolupráce vydali,“ uvedl pilot týmu Ondřej Bisaha.
Současnost, a především pak budoucnost Ondřeje Bisahy je nyní spojena s oficiálním rally týmem Hyundai Lenner Sport, jenž vznikl letos v létě. Nový sportovní tým má za úkol reprezentovat značku Hyundai s nejnovější specifikací závodního speciálu Hyundai i20 R5.
„Sezóna začíná za tři měsíce a práce bude věru hodně. Po novém roce začne projekt spolufinancovaný Evropskou unií na výzkum podvozkových skupin naší i20 R5, který bych rád propojil s nošovickým výrobním závodem. Slibujeme si od toho zlepšení jízdních vlastností i20 R5, ale také poznatky pro sériový provoz v rámci sportovní divize Hyundai N,“ doplnil Bisaha.
PR
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.