Ondřej Bisaha startoval na jubilejním XXV. ročníku Pražského Rallysprintu celkově popáté, z toho podruhé v barvách značky Hyundai. Letos dal podniku dokonce přednost před vyhlašováním cen FIA ve francouzském Louvru, kde měl převzít cenu pro vítěze za European Rally Trophy. S týmem Hyundai Lenner Sport dojel se závodním speciálem Hyundai i20 R5 i přes defekt na kole na pátém místě.
„Jsem rád, že jsem si nenechal ujít unikátní atmosféru Pražského Rallysprintu; je vidět, že si diváci závod užili a že nadšení pro motor sport má v srdci každý, kdo dnes na Strahov dorazil. Myslím, že i přes problémy, které nás na trase v druhé rychlostní zkoušce potkaly, jsme dokázali udržet dobré umístění a tak i letošní páté místo je pro mne a všechny z týmu Hyundai Lenner Sport potvrzením správné cesty, na kterou jsme se v rámci naší spolupráce vydali,“ uvedl pilot týmu Ondřej Bisaha.
Současnost, a především pak budoucnost Ondřeje Bisahy je nyní spojena s oficiálním rally týmem Hyundai Lenner Sport, jenž vznikl letos v létě. Nový sportovní tým má za úkol reprezentovat značku Hyundai s nejnovější specifikací závodního speciálu Hyundai i20 R5.
„Sezóna začíná za tři měsíce a práce bude věru hodně. Po novém roce začne projekt spolufinancovaný Evropskou unií na výzkum podvozkových skupin naší i20 R5, který bych rád propojil s nošovickým výrobním závodem. Slibujeme si od toho zlepšení jízdních vlastností i20 R5, ale také poznatky pro sériový provoz v rámci sportovní divize Hyundai N,“ doplnil Bisaha.
PR
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.
Třetí generace modelu Audi Q3 přijíždí po sedmi letech s výrazným technologickým posunem. Nabídne micro-LED světla s desítkami tisíc pixelů, inteligentní páčky pod volantem i umělou inteligenci v infotainmentu. Kromě benzínu a dieselu nabídne také plug-in hybrid s dojezdem 120 km čistě na elektřinu. Do showroomů dorazí letos v říjnu, cena základní verze startuje v Německu na 44 600 eurech.
BMW vypustilo první technické detaily k nové generaci elektromobilu iX3 a nastavilo laťku vysoko. Dojezd přes 800 kilometrů, ultrarychlé nabíjení výkonem 400 kW a zcela nový softwarový mozek s názvem „Srdce radosti“. Premiéru chystá v září na autosalonu IAA.
Tesla rozšiřuje nabídku restylovaných Modelů S a X. Design téměř beze změn, ale dojezd i ceny míří nahoru. Novinkou jsou adaptivní světla, vylepšené odpružení a delší dojezd až 660 kilometrů. Američané si ale připlatí – až o 5 tisíc dolarů (cca 108 tisíc korun) více než dosud.
Tento týden nám do redakční garáže přijela nová generace legendárního Land Cruiseru. Proti předchůdci udělala velký skok kupředu, což je znát hlavně uvnitř. Mezi novinky se však neřadí jen hranatější design a modernější interiér, ale také různé technické vychytávky, které oceníte především v terénu, kde je proti předchůdci schopnější. Dnešní recenze však ukáže i nějaké oblasti, které jsou v novince horší, které to jsou?