Na konci září vyrazil Minařík racing závodit na Slovensko. Posádka Milan Obadal – Radovan Bucha s vozem Peugeot 208 R2 startovala na 11. Rallye Velký Krtíš.
Kluci si vyjeli 22. místo absolutního pořadí a 4. místo ve třídě 6. Tento výsledek zajistil posádce účast v boji o titul vicemistrů v hodnocení třídy 6 slovenského šampionátu. Proto se slušovický tým s Milanem Obadalem vydal na Rally Košice. „V Košicích jsme jeli poprvé, stejně jako na všech soutěžích na Slovensku. Rychlostní zkouška Bogota byla podobná, jako u nás RZ Kameňák na Kopné. Střídaly se zde různé druhy asfaltu a nás docela zaskočila hromada spadaného listí. Prožili jsme nováčkovskou chybu na rychlostní zkoušce Ružín, kde jsme špatně zvolili pneumatiky. Vyústilo to v přetočení na mokrém povrchu a ztrátou 40 sekund. Díky odstoupení několika kvalitních posádek v naší třídě jsme nakonec dosáhli na pěkné umístění. Chtěl bych poděkovat mechanikům Staňovi a Romanovi za perfektní přípravu auta, týmu Minařík racing a Lubovi Minaříkovi za skvělou spolupráci v průběhu celé sezony. Díky patří i rodině, která semnou v Košicích nebyla, ale podporovala mne na dálku,“ uvedl Milan Obadal. Posádka Obadal – Bucha závod v Košicích dokončila na 17. místě absolutního pořadí a 2. místě ve třídě 6. Kluci si tak vybojovali titul vicemistrů ve své třídě na Slovensku.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.