Už po čtvrté patřila celá sobota testovací akci při níž se vzpomnělo na kamaráda a talentovaného závodníka Martina „Čendu“ Vodehnala. Letos to padlo na poslední srpnový víkend. Všichni se sešli tradičně na Kvasinském letišti, kde měli solidní zázemí. Někteří z pravidelných účastníků chyběli, ale „místo nich“ dorazili nové tváře na zajímavých strojích. Fandové a diváci tak mohli vidět startovní pole čítající přes 30 závodních speciálů různých specifikací. Letos bezesporu nejvíce táhla Audi S1 disponující solidní porcí stovek koní. Zbytek pole však nezůstával ve stínu a tak bylo k vidění spousty atraktivních průjezdů na notoricky známé a prověřené trati. Pořadatelé opět odvedli kus skvělé práce a patří jim velký dík. Diváci asi nejvíc ocenili občerstvení i na dvou nejnavštěvovanějších místech u trati. Počasí nás oproti loňským dešťům doslova grilovalo, nikoho to však neodradilo. Už teď se můžeme těšit na příští ročník.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?