Zveme děti na exkurzi do zákulisí rally teamu
Mistrovství ČR pokračuje 14. a 15. června v Hustopečích a s ním i další díl Rally dětem. Vančík Motorsport ve spolupráci s partnery MOL Česká republika a SAMOHÝL MOTOR ukáže dětem vše, co mohou obvykle vidět pouze zpoza hrazení kolem týmového zázemí. Přiblížíme jim pravidla rally, ukážeme jim, co to je rozpis a jak se připravuje, provedeme je zázemím týmu jezdců Miroslava Jakeše a Martina Březíka, dozví se více o tom, jak se posádka připravuje na rally a co dělá v jejím průběhu, jak se pracuje s pneumatikami a co všechno se dělá během servisní zastávky i co dokáží mechanici všechno opravit.
Kateřina Trojanová, bývalá rally pilotka a trojnásobná držitelka ocenění Zlatý volant, která bude jejich průvodkyní, je seznámí také s bezpečnostní výbavou posádky a podělí se s nimi o zážitky ze své kariéry. Na závěr udělá s dětmi malý kvíz a předá jim na cestu domů malou rally upomínku na jejich návštěvu.
Během doby, kdy jsou rally vozy na trati, proběhnou dvě padesátiminutové exkurze a to v sobotu 15. června od 10 a 12 hodin. Proběhnou v servisním areálu Moss v Herbenově ulici, kde je umístěna servisní zóna a kde proběhne od 9:00 a 12:50 servis aut všech účastníků rally. Naše první exkurze následuje a druhá exkurze předchází tento servis, aby si děti mohly spojit zážitek ze zákulisí s tím, co uvidí v akci při „ostrém“ servisu.
Přihlásit se lze na e-mailu rallydetem@seznam.cz do čtvrtka 13. června do půlnoci ve formátu jméno dítěte/věk/čas exkurze/mobilní telefon. Opozdilci se mohou hlásit i v pátek prostřednictvím SMS ve stejném formátu na mobil 607 570 505.
Těšíme se na vás a doufáme, že se dětem bude akce líbit.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.