Přesně po dvouměsíční pauze od prvního a zároveň prozatím i posledního závodu při březnové Valašské rally, se o nadcházejícím víkendu na tratích v okolí Vyškova představí posádka RI Okna Racing týmu ve složení Jan Jelínek - Petr Ingr.
V rámci druhého podniku rallysprintové série otestují nejen pro ně stále nový vůz Škoda Fabia R5, ale především zdravotní kondici spolujezdce Petra Ingra. A proč právě jeho kondici? „Už v průběhu valašky se u Petra začaly objevovat zdravotní problémy, které se rychle zhoršily. Jeho zdravotní stav nám pak bohužel nedovolil odstartovat ve dvou plánovaných závodech na Šumavě a v Českém Krumlově, což je nám i kvůli našim fanouškům velmi líto," objasnil fandům rychlých kol důvody absence posádky červeno-bílo-modré Fábie R5 v předchozích dvou závodech velkého mistráku pilot Jan Jelínek. „V minulém týdnu jsme ale absolvovali krátký test a vypadá to, že by snad Petr mohl být již v pořádku. Vše ale samozřejmě nejlépe prověří až soutěž sama. Oba se do Vyškova už moc těšíme. Pokusíme se samozřejmě kromě sbírání dalších zkušeností s novým vozem i potěšit naší jízdou diváky kolem tratí," láká fanoušky na sobotní závod pilot RI Okna Racing týmu. Posádka bere závod také jako přípravu na svou oblíbenou soutěž mezi vinicemi v okolí Hustopečí, která je v plánu týmu pouhých čtrnáct dní po vyškovském sprintu.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?