Jan Černý a Petr Černohorský se pilně připravují na Rally Šumava Klatovy a to na dvoudenním testu.
Domácí šampionát MČR v rally pokračuje o víkendu tradiční českou soutěží, kterou je Rallye Šumava Klatovy. Nejstarší česká soutěž, která pamatuje na svém startu takové hvězdy, jako byl třeba Sandro Munari, či Walter Röhrl, i v letošním roce nabídne podívanou hodnou minimálně evropské úrovně.
Jan Černý, jezdec MOGUL AUTO ŠÍDLO ŠKODA TEAMU: „Rally Šumava patří k mým oblíbeným soutěžím a dalo by se říct, že ji považuji za svoji domácí. Organizační tým, v čele s Jirkou Valentou, každoročně připravuje skvělou soutěž. Věřím, že ani letos tomu nebude jinak. Předpověď počasí není ideální, ale do startu zbývá ještě pár dní, tak snad se to trochu vysluní.“
Na posádky čekají tratě o celkové délce 570 km. Na 14 RZ s celkovou délku 170 km, se budou všichni snažit podat co nejlepší výkony. Představení posádek proběhne ve čtvrtek od 18 hodin na náměstí Míru v Klatovech. Oficiální start soutěže bude v pátek v 17:30 a to na stejném místě.
Jan Černý, jezdec MOGUL AUTO ŠÍDLO ŠKODA TEAMU: „Včera proběhl první den dvoudenního testu, se kterým jsem nesmírně spokojený. Od posledního závodu jsme udělali spoustu práce. Dnešní test už bude pouze o doladění detailů, a já se nemůžu dočkat, až to vyzkouším v závodním tempu. Doufám, že přijde co nejvíc fanoušků a věřím, že to bude dobře hustý :-).
Video z testu: https://youtu.be/EfxhzDWoI-c
www.istagram.com/jancernyrally
www.facebook.com/jancernyrally
Více foto na: http://cernyracing.com/media/
Text: Jakub Hanzelka
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?