Pětadvacátý ročník Vančík Rallysprint Kopná 2019 vyhrála v náročných podmínkách posádka Samohýl Škoda Team Miroslav Jakeš, Petr Machů na voze Škoda Fabia R5. Druhou příčku obsadila překvapivě smíšená posádka Erik Cais, Jindřiška Žáková (Ford Fiesta R5) s odstupem 10,8 vteřiny. Třetí příčku vybojovala po skvělém finiši dvojice Martin Vlček, Ondřej Krajča (Hyundai i20 R5) s odstupem 18 vteřin na vítězného Jakeše.
V hodnocení rallysprintového seriálu zvítězil Adam Březík (Peugeot 208 R2) před Lukášem Nekvapilem (Opel Adam R2) a Josefem Hartmannem (Peugeot 208 R2). Šampionát historických vozidel vyhrál Francouz Stéphane Scellier (Opel Kadett GSi).
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.