Již jen pár dní zbývá do startu prvního podniku letošního roku – Valašské rally ValMez 2019. V zimní pauze nezahálel ani slušovický tým pod vedením Lubomíra Minaříka.
Všichni členové i posádky Minařík racing pilovali své kondice a ladili závodní stroje. Posádky se již nyní nemohou dočkat, až poprvé usednou do závodniček a se svými soupeři poměří síly na tratích rychlostních zkoušek. Na Valašské rally bude mít Minařík racing hned trojí zastoupení. Tři posádky, které jsou týmovými kolegy a zároveň všechny tři startuji v Peugeot cupu. První posádkou je René Dohnal se spolujezdcem Romanem Švecem. Kluci usednou stejně jako loni do Peugeotu 208 R2. Od pořadatelů dostali přidělené startovní číslo 37 a budou se prát o co nejlepší umístění na domácích tratích. Jedním ze soupeřů Reného, ale také týmovým kolegou je Petr Gargulák. Pro letošní sezonu si na sedadlo spolujezdce přizval Petra Hanzlíka. Petrové budou tedy startovat také s Peugeot 208 R2 a na autě povezou startovní číslo 41. S třetím Peugeotem 208 R2 pojede letos premiérově Milan Obadal. K novému vozu si pozval také nového spolujezdce, kterým je Bohumil Černoch. Obadal při své premiéře s vozem R2 pojede se startovním číslem 60.
Pořadatelé Valašské rally pro posádky připravili celkem 14 rychlostních zkoušek, mezi kterými nechybí ani měřený úsek v centru Valašského Meziříčí nebo na Tatra polygonu. Městská okruhovka se pojede v pátek, na sobotu je připraveno sedm rychlostek a v neděli na posádky čeká šest erzet. Celková délka rychlostních zkoušek je 164,39 kilometrů. Servisní zázemí najdou posádky v areálu Tatry v Kopřivnici. Všichni fanoušci, kteří dorazí do Kopřivnice jsou zváni k servisnímu zázemí Minařík racing, kde si mohou vyzvednout podpisové kartičky a shlédnout práci celého týmu.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?