Již jen pár dní zbývá do startu prvního podniku letošního roku – Valašské rally ValMez 2019. V zimní pauze nezahálel ani slušovický tým pod vedením Lubomíra Minaříka.
Všichni členové i posádky Minařík racing pilovali své kondice a ladili závodní stroje. Posádky se již nyní nemohou dočkat, až poprvé usednou do závodniček a se svými soupeři poměří síly na tratích rychlostních zkoušek. Na Valašské rally bude mít Minařík racing hned trojí zastoupení. Tři posádky, které jsou týmovými kolegy a zároveň všechny tři startuji v Peugeot cupu. První posádkou je René Dohnal se spolujezdcem Romanem Švecem. Kluci usednou stejně jako loni do Peugeotu 208 R2. Od pořadatelů dostali přidělené startovní číslo 37 a budou se prát o co nejlepší umístění na domácích tratích. Jedním ze soupeřů Reného, ale také týmovým kolegou je Petr Gargulák. Pro letošní sezonu si na sedadlo spolujezdce přizval Petra Hanzlíka. Petrové budou tedy startovat také s Peugeot 208 R2 a na autě povezou startovní číslo 41. S třetím Peugeotem 208 R2 pojede letos premiérově Milan Obadal. K novému vozu si pozval také nového spolujezdce, kterým je Bohumil Černoch. Obadal při své premiéře s vozem R2 pojede se startovním číslem 60.
Pořadatelé Valašské rally pro posádky připravili celkem 14 rychlostních zkoušek, mezi kterými nechybí ani měřený úsek v centru Valašského Meziříčí nebo na Tatra polygonu. Městská okruhovka se pojede v pátek, na sobotu je připraveno sedm rychlostek a v neděli na posádky čeká šest erzet. Celková délka rychlostních zkoušek je 164,39 kilometrů. Servisní zázemí najdou posádky v areálu Tatry v Kopřivnici. Všichni fanoušci, kteří dorazí do Kopřivnice jsou zváni k servisnímu zázemí Minařík racing, kde si mohou vyzvednout podpisové kartičky a shlédnout práci celého týmu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.