Záver sezóny 2018 sa pre RUFA SPORT Team konal na podujatí v Slušoviciach. Výsledkom bolo štvrté miesto absolútneho poradia pre Grzegorza Grzyba.
Štvornásobný absolútny slovenský a dvojnásobný poľský šampión v rally sa predstavil v rámci posledného podujatia sezóny v spolupráci s vozidlom Škoda Fabia R5 a spolujazdcom Krzysztofom Grzesikom. V rámci pätice rýchlostných skúšok, ktoré dovedna merali takmer tridsať kilometrov im v cieli patrilo štvrté miesto absolútneho poradia.
„Bola to posledná súťaž sezóny, tak sme si ju chceli poriadne užiť. Snažili sme sa ísť od začiatku rýchle, ale zároveň sme dávali pozor na to, aby sme zbytočne nevyrobili nejakú chybu a nepoškodili auto. Naši súperi však boli o trošku rýchlejší, ale nevadí, počas celej sezóny sme zvádzali veľa výborných súbojov a táto posledná rally súťaž mala byť aj o zábave. Som rád, že máme sezónu za sebou, rád by som za ňu poďakoval RUFA SPORT Teamu a samozrejme obchodným partnerom tímu a vlastne všetkým, ktorí nám akokoľvek pomáhali,“ povedal Grzegorz Grzyb.
Nielen s výsledkom Mikuláš Rally is Life 2018, ale aj s celou tohtoročnou sezónou bol spokojný aj manažér slovenského RUFA SPORT Teamu, Ľubomír Kleman: „Bol to dobrá záver sezóny. Napriek faktu, že súťaž v Slušoviciach bola krátka, bola aj veľmi náročná. Som rád, že Grzegorz s Krzystofom dojazdili bez problémov do cieľa, keďže napriek tomu, že táto súťaž nebola započítavaná do žiadneho seriálu a patrila medzi takzvané voľné, tvrdo sa tu súťažilo. Naša posádka ukázala, že aj na takejto voľnej súťaži dokáže jazdiť výborné časy a vždy s ňou konkurencia musí počítať v súbojoch o najvyššie priečky. Moja vďaka patrí nielen posádke, ale aj partnerom tímu a samozrejme aj MM Rally Teamu, ktorí nám počas celej sezóny pripravoval súťažnú techniku. Tá fungovala špičkovo počas celého roku. Samozrejme vďaka patrí aj všetkým fanúšikom, kamarátom a známym, ktorí nás podporovali. Dosiahli sme výborné výsledky, v Poľsku na titul absolútneho rally majstra, na Slovensku máme titul prvého vicemajstra a vo FIA ERC nám patrí ôsma priečka absolútneho poradia.“
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?
Americký prezident Donald Trump oznámil, že Spojené státy uvalí 25% cla na dovoz automobilů vyrobených mimo USA, přičemž tato opatření vstoupí v platnost 2. dubna. V reakci na tuto novinku předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová vyjádřila lítost a EU její rozhodnutí důkladně prozkoumá. Trump rovněž odložil výběr cla na automobilové díly o měsíc. Tento krok způsobil pokles akcií automobilek na asijských burzách a očekává se, že výprodeje se rozšíří i na evropské a americké trhy. Uvedl to server CNBS.