Podujatie Mikuláš Rally is Life 2018, ktoré je zaradené medzi voľné posezónne podujatia uzavrelo sezónu slovenského KL Racing Rally Teamu, pričom divákom v Slušoviciach sa predstavila dvojica súťažných posádok.
Tomáš Kukučka s Petrom Vejačkom po anabáze s vozidlom Škoda Fabia WRC presadli na poslednom podujatí slovenského rally šampionátu do novšej techniky v podobe Fordu Fiesta R5. Odvtedy v nej už ostali a tak sa aj na štart posledného podujatia v sezóne divákom predstavili s touto technikou. Výsledkom bolo jedenáste miesto absolútneho poradia,
„Samozrejme posledné podujatie v roku sme si spoločne s Vejom chceli aj parádne užiť. V tomto duchu sme súťaž aj poňali, ale na druhej strane sme aspoň očkom sledovali aj časy. Tie neboli najhoršie, čo ma teší. Ukončili sme sezónu, v ktorej sme sa spočiatku trochu aj natrápili s technikou a jej funkčnosťou, ale je to už za nami a záver sezóny bol dobrý. V Slušoviciach fungovalo všetko super, čiže vieme ktorým smerom ísť v budúcom roku,“ zhodnotil Tomáš Kukučka.
Druhá posádka, ktorú tvorila dvojica Pavol Cireň – Jakub Slovák toľko šťastia v rámci Mikuláš Rally is Life 2018 nemala, keďže už v prvom teste ich zradila technika v podobe Renaultu Clio R3.
„Nemali sme šťastie. Hneď po štarte do prvej rýchlostnej skúšky nám praskla hadica a horúca voda z chladiča mi začala striekať rovno na nohy. To bol dôvod nášho odstúpenia, čo ma veľmi mrzí. Technike sa však nedá rozkázať. Rád by som sa poďakoval KL Racing Rally Teamu a jeho partnerom za tohtoročnú sezónu, dúfam, že sme nesklamali,“ doplnil Pavol Cireň.
„Sezóna KL Racing Rally Teamu je za nami. Naša veľká vďaka patrí partnerom tímu, mechanikom pripravujúcim súťažné vozidlá a samozrejme aj divákom a kamarátom za podporu,“ doplnilo vedenie KL Racing Rally Teamu po poslednej súťaži v sezóne.
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?
Americký prezident Donald Trump oznámil, že Spojené státy uvalí 25% cla na dovoz automobilů vyrobených mimo USA, přičemž tato opatření vstoupí v platnost 2. dubna. V reakci na tuto novinku předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová vyjádřila lítost a EU její rozhodnutí důkladně prozkoumá. Trump rovněž odložil výběr cla na automobilové díly o měsíc. Tento krok způsobil pokles akcií automobilek na asijských burzách a očekává se, že výprodeje se rozšíří i na evropské a americké trhy. Uvedl to server CNBS.