Podujatie Mikuláš Rally is Life 2018, ktoré je zaradené medzi voľné posezónne podujatia uzavrelo sezónu slovenského KL Racing Rally Teamu, pričom divákom v Slušoviciach sa predstavila dvojica súťažných posádok.
Tomáš Kukučka s Petrom Vejačkom po anabáze s vozidlom Škoda Fabia WRC presadli na poslednom podujatí slovenského rally šampionátu do novšej techniky v podobe Fordu Fiesta R5. Odvtedy v nej už ostali a tak sa aj na štart posledného podujatia v sezóne divákom predstavili s touto technikou. Výsledkom bolo jedenáste miesto absolútneho poradia,
„Samozrejme posledné podujatie v roku sme si spoločne s Vejom chceli aj parádne užiť. V tomto duchu sme súťaž aj poňali, ale na druhej strane sme aspoň očkom sledovali aj časy. Tie neboli najhoršie, čo ma teší. Ukončili sme sezónu, v ktorej sme sa spočiatku trochu aj natrápili s technikou a jej funkčnosťou, ale je to už za nami a záver sezóny bol dobrý. V Slušoviciach fungovalo všetko super, čiže vieme ktorým smerom ísť v budúcom roku,“ zhodnotil Tomáš Kukučka.
Druhá posádka, ktorú tvorila dvojica Pavol Cireň – Jakub Slovák toľko šťastia v rámci Mikuláš Rally is Life 2018 nemala, keďže už v prvom teste ich zradila technika v podobe Renaultu Clio R3.
„Nemali sme šťastie. Hneď po štarte do prvej rýchlostnej skúšky nám praskla hadica a horúca voda z chladiča mi začala striekať rovno na nohy. To bol dôvod nášho odstúpenia, čo ma veľmi mrzí. Technike sa však nedá rozkázať. Rád by som sa poďakoval KL Racing Rally Teamu a jeho partnerom za tohtoročnú sezónu, dúfam, že sme nesklamali,“ doplnil Pavol Cireň.
„Sezóna KL Racing Rally Teamu je za nami. Naša veľká vďaka patrí partnerom tímu, mechanikom pripravujúcim súťažné vozidlá a samozrejme aj divákom a kamarátom za podporu,“ doplnilo vedenie KL Racing Rally Teamu po poslednej súťaži v sezóne.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.