Podujatie Mikuláš Rally is Life 2018, ktoré je zaradené medzi voľné posezónne podujatia uzavrelo sezónu slovenského KL Racing Rally Teamu, pričom divákom v Slušoviciach sa predstavila dvojica súťažných posádok.
Tomáš Kukučka s Petrom Vejačkom po anabáze s vozidlom Škoda Fabia WRC presadli na poslednom podujatí slovenského rally šampionátu do novšej techniky v podobe Fordu Fiesta R5. Odvtedy v nej už ostali a tak sa aj na štart posledného podujatia v sezóne divákom predstavili s touto technikou. Výsledkom bolo jedenáste miesto absolútneho poradia,
„Samozrejme posledné podujatie v roku sme si spoločne s Vejom chceli aj parádne užiť. V tomto duchu sme súťaž aj poňali, ale na druhej strane sme aspoň očkom sledovali aj časy. Tie neboli najhoršie, čo ma teší. Ukončili sme sezónu, v ktorej sme sa spočiatku trochu aj natrápili s technikou a jej funkčnosťou, ale je to už za nami a záver sezóny bol dobrý. V Slušoviciach fungovalo všetko super, čiže vieme ktorým smerom ísť v budúcom roku,“ zhodnotil Tomáš Kukučka.
Druhá posádka, ktorú tvorila dvojica Pavol Cireň – Jakub Slovák toľko šťastia v rámci Mikuláš Rally is Life 2018 nemala, keďže už v prvom teste ich zradila technika v podobe Renaultu Clio R3.
„Nemali sme šťastie. Hneď po štarte do prvej rýchlostnej skúšky nám praskla hadica a horúca voda z chladiča mi začala striekať rovno na nohy. To bol dôvod nášho odstúpenia, čo ma veľmi mrzí. Technike sa však nedá rozkázať. Rád by som sa poďakoval KL Racing Rally Teamu a jeho partnerom za tohtoročnú sezónu, dúfam, že sme nesklamali,“ doplnil Pavol Cireň.
„Sezóna KL Racing Rally Teamu je za nami. Naša veľká vďaka patrí partnerom tímu, mechanikom pripravujúcim súťažné vozidlá a samozrejme aj divákom a kamarátom za podporu,“ doplnilo vedenie KL Racing Rally Teamu po poslednej súťaži v sezóne.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?