Po několika ročnících v roli diváka a jednou coby spolujezdce se Patrik Janeček postaví nové výzvě. Společně s Jirkou Kotlasem vyrazí v Citroënu DS3 R3T Max vstříc rychlostním zkouškám Pražského rallysprintu.
O nadcházejícím víkendu proběhne zakončení rallyové sezóny na české straně naší republiky, a to XXIV.Tipcars Pražský rallysprint. V třiašedesátičlenném startovním poli bude i jedna dvojice, která si zde odbude premiéru. Sedmadvacetiletý Patrik Janeček zná Pražský rallysprint hlavně zpoza „mlíka“, které vytyčuje rychlostní zkoušky a jednou usedl na této šou na místo spolujezdce. Nyní se mu plní sen a startovní rampu přejede v roli řidiče. Patrikovi příznivci ví, že do soutěžního speciálu usedá společně se svým tátou Bedřichem, ale pražský závod je prostě něco jiného a i tady dojde ke změně. V Citroënu DS3 R3T Max z dílny CERS rally teamu se na místě spolujezdce představí Jirka Kotlas. „Pražský rallysprint bude pro mne premiérou. Tento volný podnik navštěvuji už několik let jako divák a v loňském roce jsem usedl jako spolujezdec vedle Jakuba Voldřicha. Závod jsme si s Kubou užili a já se těším, až do něj odstartuji znovu, tentokráte na levé sedačce citroënu. Tentokrát vedle mě usedne Jiří Kotlas, který je mým věrným pomocníkem, sponzorem, ale taky kamarádem. On sám také závodil před pár lety v rallysprint sérii, a tak jsme se dohodli, že si Prahu sjedeme spolu. Strašně se těšíme na diváckou atmosféru a uděláme maximum, aby se dalo nač dívat. S Citroënem DS3 R3T Max zatím moc zkušeností nemáme, ale po Příbrami víme, že je v autu obrovský potenciál. Bude pro nás radost si s autem pohrát a pobavit sebe i diváky. Věřím, že je nezklameme. Chtěl bych tímto pozvat všechny naše přátele a fanoušky k návštěvě Pražského rallysprintu, ale také našeho zázemí, kde se s nimi rádi setkáme a podebatujeme,“ pozval příznivce rally na sobotní akci Patrik Janeček. Zbývá tedy pouze doplnit, že Patrik s Jirkou povezou startovní číslo 48. Pražský rallysprint startuje v 8 hodin, obsahuje šest rychlostních zkoušek a cíl je naplánovaný na 15. hodinu.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?