Po několika ročnících v roli diváka a jednou coby spolujezdce se Patrik Janeček postaví nové výzvě. Společně s Jirkou Kotlasem vyrazí v Citroënu DS3 R3T Max vstříc rychlostním zkouškám Pražského rallysprintu.
O nadcházejícím víkendu proběhne zakončení rallyové sezóny na české straně naší republiky, a to XXIV.Tipcars Pražský rallysprint. V třiašedesátičlenném startovním poli bude i jedna dvojice, která si zde odbude premiéru. Sedmadvacetiletý Patrik Janeček zná Pražský rallysprint hlavně zpoza „mlíka“, které vytyčuje rychlostní zkoušky a jednou usedl na této šou na místo spolujezdce. Nyní se mu plní sen a startovní rampu přejede v roli řidiče. Patrikovi příznivci ví, že do soutěžního speciálu usedá společně se svým tátou Bedřichem, ale pražský závod je prostě něco jiného a i tady dojde ke změně. V Citroënu DS3 R3T Max z dílny CERS rally teamu se na místě spolujezdce představí Jirka Kotlas. „Pražský rallysprint bude pro mne premiérou. Tento volný podnik navštěvuji už několik let jako divák a v loňském roce jsem usedl jako spolujezdec vedle Jakuba Voldřicha. Závod jsme si s Kubou užili a já se těším, až do něj odstartuji znovu, tentokráte na levé sedačce citroënu. Tentokrát vedle mě usedne Jiří Kotlas, který je mým věrným pomocníkem, sponzorem, ale taky kamarádem. On sám také závodil před pár lety v rallysprint sérii, a tak jsme se dohodli, že si Prahu sjedeme spolu. Strašně se těšíme na diváckou atmosféru a uděláme maximum, aby se dalo nač dívat. S Citroënem DS3 R3T Max zatím moc zkušeností nemáme, ale po Příbrami víme, že je v autu obrovský potenciál. Bude pro nás radost si s autem pohrát a pobavit sebe i diváky. Věřím, že je nezklameme. Chtěl bych tímto pozvat všechny naše přátele a fanoušky k návštěvě Pražského rallysprintu, ale také našeho zázemí, kde se s nimi rádi setkáme a podebatujeme,“ pozval příznivce rally na sobotní akci Patrik Janeček. Zbývá tedy pouze doplnit, že Patrik s Jirkou povezou startovní číslo 48. Pražský rallysprint startuje v 8 hodin, obsahuje šest rychlostních zkoušek a cíl je naplánovaný na 15. hodinu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.