Presne desať rokov uplynulo od chvíle, keď sa bratia Lukáš a Július Lapdavskí predstavili divákom v rámci Pražského rallysprintu. V tomto roku Praha zažije ich veľký návrat na scénu.
Samozrejme, rovnako ako počas celej tohtoročnej sezóny sa bratská dvojica predstaví v spolupráci so Subaru Rally Teamom Komárno a vozidlom Subaru Impreza WRX STi.
„Do Prahy sa už veľmi tešíme, veď sme tu neštartovali dlhých desať rokov. Na Pražskom rallysprinte je vždy perfektná nálada a zíde sa tu množstvo výborných jazdcov nielen z Čiech, či Slovenska, ale aj zo širokého zahraničia, vrátane niekoľkých majstrov. Určite tomu nebude inak ani tento rok. Samozrejme, ako asi aj väčšina iných súťažných posádok, nejdeme do Prahy úplne naplno súťažiť, veď nebojujeme o žiadne body, ale zabávať divákov, ktorých sa tu zíde každý rok neskutočné množstvo. Samozrejme, pri tom všetkom budeme jedným okom sledovať aj dosiahnuté časy, veď nechceme byť poslední. Dúfam, že nám všetko vyjde a potešíme nielen seba, ale aj divákov, A samozrejme aj všetkých partnerov Subaru Rally Teamu Komárno, ktorí nás určite prídu do Prahy podporiť. My sa im určite chceme poďakovať za podporu počas celej sezóny,“ opísal pred štartovné pocity spolujazdec, Július Lapdavský.
XXIV. TipCars Pražský Rallysprint 2018 štartuje v sobotu 1.12.2018. Štart je pripravený na 8:00 hodinu, pričom všetkých súťažiacich čaká zdolávanie šiestich rýchlostných skúšok, z ktorých štvorica sa bude konať v okolí strahovského štadiónu. Cieľ podujatia je plánovaný na 15:00 hodinu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.