CERS Rally Team ve spojení s prodejcem vozů Hyundai Lenner Motors představí v rámci XXIV. TipCars Pražského Rallysprintu závodní speciál Hyundai i20 R5. Vůz bude pilotovat čerstvý vítěz šampionátu FIA European Rally Trophy - Central Ondřej Bisaha.
Premiéra speciálu Hyundai i20 R5 na českém území se uskutečnila na letošní Barum Czech Rally Zlín, kde se za volantem představil hvězdný Dani Sordo a ukázal, že tato technika může být konkurenceschopná. Na XXIV. TipCars Pražském Rallysprintu se pak uskuteční premiéra českého pilota za volantem tohoto speciálu.
Jak již bývá v Praze zvykem, na sedadle spolujezdce se objevují celebrity, které na soutěžích tratích nevídáme tak často. Nejinak tomu bude i u Ondřeje Bisahy, v roli spolujezdce se představí Matěj Dvořák, moderátor internetového pořadu Ukaž káru.
„Velmi se těšíme na svezení s tímto vozem a také na start v Česku, kde jsem již delší dobu nejel. Hyundai i20 R5 jsem si již vyzkoušel a věřím, že s tímto vozem udělámě fanouškům na Pražském Rallysprintu velkou radost. Díky podpoře Lenner Motors, který je prodejcem vozů Hyundai, bude možnost premiérově vidět nový Hyundai i30 Fastback N. Tímto bychom chtěli pozvat všechny fanoušky do Prahy a už se těšíme na tradičně skvělou atmosféru,“ řekl Ondřej Bisaha.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.