Mechanikům a posádkám ještě ani nestačily uschnout vyprané kombinézy a už startovala další rally. Na Rally Trebišov si dojely Michaela Debnárová s Lucií Laurincovou pro stříbro ve třídě, Pavol Cireň s Marcelem Hrankou havarovali.
Pouze pár dní měl slušovický tým Minařík racing na regeneraci mechaniků a závodních strojů po vrcholu domácí sezóny v podobě Barum Czech Rally Zlín a jejich dva vozy opět putovaly na další rally. Přelom srpna a září byl totiž vyčleněn páté soutěži slovenského mistrovství 2. DeutschMann Rallye Trebišov 2018. Závod měl ve svém harmonogramu deset rychlostních zkoušek s 91 ostrými kilometry. Na start se postavilo 33 posádek, mezi kterými byli i Michaela Debnárová a Pavol Cireň.
Renault Clio Sport zařazený do třídy 8 se startovním číslem 33 byl připravený pro Michaelu Debnárovou a Lucii Laurincovou. Obě krásky měly za sebou úspěšný start na evropské zlínské rally a děvčata byla plná krásných zážitků. Ty ovšem musely nechat stranou a plně se soustředit na trebišovský závod. Do soutěže vstoupily Michaela s Lucií třetím časem ve třídě na páteční okruhové erzetě. Po pěti sobotních erzetách holkám vypadl ve třídě jeden soupeř, a tím se posádka posunula na stříbrnou příčku. Do konce rally zbývaly čtyři erzety a jelikož vedoucí posádka ve třídě byla před Debnárovou daleko, plán zněl dokončit závod v poklidu. Michaela s Lucií si také připsaly jedno vítězství v rychlostní zkoušce. „Po náročné Barum rally nás hned příští víkend čekalo další kolo slovenského mistrovství Rally Trebišov a kluci z Minařík racing měli pouhé tři dny na přípravu našeho Renaultu Clio, což zvládli opět na jedničku a my jsme soutěž absolvovaly bez jakýchkoliv technických problémů. Rally Trebišov jsme si s Lucií užily s radostí a v týmu i servise panovala skvělá atmosféra. Rychlostní zkoušky byly sice s každým průjezdem náročnější díky vytahanému „bordelu“, ale s tím už musela každá posádka dopředu počítat. Popasovaly jsme se s podmínkami a v cíli jsme si dojely pro krásné druhé místo ve třídě 8. Mé poděkování patří jako vždy našemu skvělému L Racing teamu, který se postaral, abychom byly součástí trebišovské rally,“ podělila se o dojmy v cíli soutěže Michaela Debnárová. Do výčtu statistických údajů zbývá doplnit, že Michaela s Lucií dokončily rally na 10. místě ve dvoukolkách a 24. příčce absolutního pořadí.
Na start rally se postavili i Pavol Cireň společně s Marcelem Hrankou na Renaultu Clio R3 Maxi zařazeném do třídy 5. Zde měla slovenská dvojice dalších pět soupeřů. Okruhovou zkoušku zajel Cireň v druhém čase ve třídě. Na první sobotní zkoušce si slovenská dvojice připsala slušný čas, stejně jako o zkoušku dále. Na RZ 4 ovšem Cireň s Hrankou sklouzli do příkopy a k jejich smůle to bylo v místě, kde nebyli diváci. Auto bylo navenek nepoškozené, výlet mimo trať odnesl pouze poškozený chladič.
Závěrečný dvojpodnik Slovenského mistrovství v rally se jede v druhé polovině října v Košicích, kdy je zvlášť hodnocený každý soutěžní den.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?