Mechanikům a posádkám ještě ani nestačily uschnout vyprané kombinézy a už startovala další rally. Na Rally Trebišov si dojely Michaela Debnárová s Lucií Laurincovou pro stříbro ve třídě, Pavol Cireň s Marcelem Hrankou havarovali.
Pouze pár dní měl slušovický tým Minařík racing na regeneraci mechaniků a závodních strojů po vrcholu domácí sezóny v podobě Barum Czech Rally Zlín a jejich dva vozy opět putovaly na další rally. Přelom srpna a září byl totiž vyčleněn páté soutěži slovenského mistrovství 2. DeutschMann Rallye Trebišov 2018. Závod měl ve svém harmonogramu deset rychlostních zkoušek s 91 ostrými kilometry. Na start se postavilo 33 posádek, mezi kterými byli i Michaela Debnárová a Pavol Cireň.
Renault Clio Sport zařazený do třídy 8 se startovním číslem 33 byl připravený pro Michaelu Debnárovou a Lucii Laurincovou. Obě krásky měly za sebou úspěšný start na evropské zlínské rally a děvčata byla plná krásných zážitků. Ty ovšem musely nechat stranou a plně se soustředit na trebišovský závod. Do soutěže vstoupily Michaela s Lucií třetím časem ve třídě na páteční okruhové erzetě. Po pěti sobotních erzetách holkám vypadl ve třídě jeden soupeř, a tím se posádka posunula na stříbrnou příčku. Do konce rally zbývaly čtyři erzety a jelikož vedoucí posádka ve třídě byla před Debnárovou daleko, plán zněl dokončit závod v poklidu. Michaela s Lucií si také připsaly jedno vítězství v rychlostní zkoušce. „Po náročné Barum rally nás hned příští víkend čekalo další kolo slovenského mistrovství Rally Trebišov a kluci z Minařík racing měli pouhé tři dny na přípravu našeho Renaultu Clio, což zvládli opět na jedničku a my jsme soutěž absolvovaly bez jakýchkoliv technických problémů. Rally Trebišov jsme si s Lucií užily s radostí a v týmu i servise panovala skvělá atmosféra. Rychlostní zkoušky byly sice s každým průjezdem náročnější díky vytahanému „bordelu“, ale s tím už musela každá posádka dopředu počítat. Popasovaly jsme se s podmínkami a v cíli jsme si dojely pro krásné druhé místo ve třídě 8. Mé poděkování patří jako vždy našemu skvělému L Racing teamu, který se postaral, abychom byly součástí trebišovské rally,“ podělila se o dojmy v cíli soutěže Michaela Debnárová. Do výčtu statistických údajů zbývá doplnit, že Michaela s Lucií dokončily rally na 10. místě ve dvoukolkách a 24. příčce absolutního pořadí.
Na start rally se postavili i Pavol Cireň společně s Marcelem Hrankou na Renaultu Clio R3 Maxi zařazeném do třídy 5. Zde měla slovenská dvojice dalších pět soupeřů. Okruhovou zkoušku zajel Cireň v druhém čase ve třídě. Na první sobotní zkoušce si slovenská dvojice připsala slušný čas, stejně jako o zkoušku dále. Na RZ 4 ovšem Cireň s Hrankou sklouzli do příkopy a k jejich smůle to bylo v místě, kde nebyli diváci. Auto bylo navenek nepoškozené, výlet mimo trať odnesl pouze poškozený chladič.
Závěrečný dvojpodnik Slovenského mistrovství v rally se jede v druhé polovině října v Košicích, kdy je zvlášť hodnocený každý soutěžní den.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.