Ďalším úspechom v rámci seriálu FIA European Rally Championship sa môže pochváliť slovenský RUFA SPORT Team. Tomu sa podarilo v spolupráci s posádkou Tarabus – Trunkát vybojovať siedme miesto absolútneho poradia v Zlíne.
Jedna z najznámejších, ba priam legendárnych súťaží v strednej Európe, Barum Czech Rally Zlín odštartovala aj v tomto roku ako jedno z podujatí zaradených do seriálu FIA European Rally Championship. Na štart do Zlína sa opäť po roku zbehla neskutočne silná konkurencia rally posádok z celej Európy. Slovenský RUFA SPORT Team v rámci spomínanej súťaže spojil svoje sily s českou posádkou Jaromír Tarabus – Daniel Trunkát a Škodou Fabia R5 z dielní košického MM Rally Teamu. Oplatilo sa, keďže na cieľovej rampe sa spoločne tešili z krásneho siedmeho miesta absolútneho poradia v rámci Barum Czech Rally Zlín 2018.
„Bola to veľmi náročná súťaž. Na štarte sa zišla nesmierne silná konkurencia, počasie si tiež „nedávalo servítku pred ústa“. Už od piatku v Zlíne pršalo a všetkým nám bolo jasné, že rozhodovať nebude iba samotná rýchla jazda, ale aj taktika a voľba pneumatík. Tá sa nám podarila dosť dobre, iba jedenkrát povedali chlapci, že to nebola úplne najlepšia voľba. Samozrejme, trate boli neskutočne šmykľavé a zablatené, ale Jaromír s Danielom tunajšie trate poznajú a vedeli presne kde zatiahnuť a kde si zase na druhej strane dávať poriadny pozor. Som rád, že sa im podaril nádherný výsledok, veď siedma priečka absolútneho poradia na súťaži, kde bolo množstvo posádok nielen z európskeho šampionátu, ale aj také čo jazdia majstrovstvá sveta, je perfektný výsledok. Moja vďaka patrí nielen posádke, ale aj mechanikom a všetkým fanúšikom za podporu. Zvláštne poďakovanie si zaslúžia partneri RUFA SPORT Teamu, ale aj všetci, ktorí nás akýmkoľvek spôsobom podporili,“ hodnotil spokojný Ľubomír Kleman, manažér RUFA SPORT Teamu.
S RUFA SPORT Teamom sa po Barum Czech Rally Zlín nadlho nelúčime, keďže už počas nadchádzajúceho piatku a soboty sa s posádkou tímu stretneme v rámci predposledného kola slovenského rally šampionátu v Trebišove.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.