Slovenský RUFA SPORT Team sa aj v tomto roku zúčastní podujatia FIA ERC v Zlíne, pričom na Barum Czech Rally Zlín 2018 sa predstaví premiérovo s posádkou Jaromír Tarabus – Daniel Trunkát.
Zlínsko- brnenská posádka, Jaromír Tarabus – Daniel Trunkát ,ktorá tvorí súťažnú dvojicu už dlhých dvanásť rokov, sa v rámci tohtoročnej Barum Rally premiérovo predstaví v slovenských farbách RUFA SPORT Teamu. Diváci legendárnej súťaže si ich výkon budú mať možnosť vychutnať v spolupráci s vozidlom Škoda Fabia R5 z dielní košického MM Rally Teamu.
„S dvojicou T&T, čiže Jaromírom Tarabusom a jeho spolujazdcom Danielom Trunkátom sa náš RUFA SPORT Team predstaví prvýkrát v histórii a to aj napriek faktu, že so spomínanou dvojicou sa osobne poznáme už niekoľko rokov. Viem o nich, že sú to srdciari, ktorí dokážu poriadne zabojovať. Čaká nás spoločne nádherná súťaž akou Barum Rally Zlín, súťaž zaradená do prestížneho seriálu FIA European Rally Championship, jednoznačne je. V Zlíne má náš tím množstvo priateľov, kamarátov a známych, ale aj niekoľkých partnerov, ktorých určite radi privítame v našom tímovom stane. Verím, že Jaromírovi s Danielom sa na tratiach tohtoročnej Barum Czech Rally Zlín 2018 bude dariť,“ povedal Ľubomír Klemna, manažér RUFA SPORT Teamu.
Podujatie zaradené do seriálu FIA European Rally Championship odštartuje v dňoch 24. – 26.8.2018 v Zlíne a jeho okolí. Organizátor pre všetkých súťažiacich pripravil trať o celkovej dĺžke 741,46 kilometra. V nej je už započítaných aj 15 rýchlostných skúšok v súhrnnej dĺžke 212,73 kilometra. Oficiálny štart Barum Czech Rally Zlín 2018 je po kvalifikačnej rýchlostnej skúške, ktorá sa bude konať v piatok (24.8.2018) dopoludnia, od 16:00 hodiny na štartovej rampe a cieľ, kde sa dozvieme aj mená víťaznej posádky v nedeľu (26.8.2018) od 16:58 hodiny.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.