Ani obrovská podpora fanoušků na 45. ročníku Rally Bohemia, nepomohla Filipu Marešovi k vytoužené pódiové pozici. Posádka ACA ŠKODA AUTOKLUB TEAMu oscilovala na svém domácím podniku mezi třetím, čtvrtým a pátým místem, po dramatickém závěru ve vyrovnaném startovním poli nakonec obsadila pátou pozici absolutně a čtvrté místo v MČR.
Celý podnik se nesl v duchu velmi těsných časových rozestupů. Čekalo se jen na to, kdo z čelních posádek udělá více chyb. Kromě prvních dvou pozic neměl až do cílové fotobuňky poslední erztety nikdo nic jisté. Veškeré taktizování šlo stranou, jelo se naplno až do cíle.
„Přiznám se, že v průběhu našeho domácího závodu jsme pošilhávali i po lepší než páté příčce v cíli. Celý závod se v boji o bronz jelo doslova o desetiny. Vyrovaný souboj jsme si skutečně užívali a byť se nám závěr nepovedl úplně podle našich představ, myslím si, že se nemáme za co stydět. Desetinová ztráta na body za třetí příčku v MČR pochopitelně mrzí, přesto je pro nás tento výsledek vzhledem k silné konkurenci úspěchem. Ztrátu na nejrychlejší posádky jsme opět o něco snížili a přiblížili se tak pódiovým pozicím. Na Bohemii se nám bednu vybojovat nepodařilo, ale makáme na tom dál,“ říká odhodlaně Filip a přidává: „Naši fanoušci byli po celý závod doslova nepřehlédnutelní. Jejich podporu jsme vnímali na každém metru trati, za což jim patří naše velké poděkování!“
Celý tým ACA ŠKODA AUTOKLUB TEAM se už připravuje na zlatý hřeb letošní sezóny, což je pochopitelně legendární žluto-modrá Barum rally. Vysoký koeficient, pekelně nabitá startovní listina, bohatý doprovodný program a neopakovatelná atmosféra. Zveme vás do Zlína, Barum Rally se pojede předposlední srpnový víkend.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?