Ani obrovská podpora fanoušků na 45. ročníku Rally Bohemia, nepomohla Filipu Marešovi k vytoužené pódiové pozici. Posádka ACA ŠKODA AUTOKLUB TEAMu oscilovala na svém domácím podniku mezi třetím, čtvrtým a pátým místem, po dramatickém závěru ve vyrovnaném startovním poli nakonec obsadila pátou pozici absolutně a čtvrté místo v MČR.
Celý podnik se nesl v duchu velmi těsných časových rozestupů. Čekalo se jen na to, kdo z čelních posádek udělá více chyb. Kromě prvních dvou pozic neměl až do cílové fotobuňky poslední erztety nikdo nic jisté. Veškeré taktizování šlo stranou, jelo se naplno až do cíle.
„Přiznám se, že v průběhu našeho domácího závodu jsme pošilhávali i po lepší než páté příčce v cíli. Celý závod se v boji o bronz jelo doslova o desetiny. Vyrovaný souboj jsme si skutečně užívali a byť se nám závěr nepovedl úplně podle našich představ, myslím si, že se nemáme za co stydět. Desetinová ztráta na body za třetí příčku v MČR pochopitelně mrzí, přesto je pro nás tento výsledek vzhledem k silné konkurenci úspěchem. Ztrátu na nejrychlejší posádky jsme opět o něco snížili a přiblížili se tak pódiovým pozicím. Na Bohemii se nám bednu vybojovat nepodařilo, ale makáme na tom dál,“ říká odhodlaně Filip a přidává: „Naši fanoušci byli po celý závod doslova nepřehlédnutelní. Jejich podporu jsme vnímali na každém metru trati, za což jim patří naše velké poděkování!“
Celý tým ACA ŠKODA AUTOKLUB TEAM se už připravuje na zlatý hřeb letošní sezóny, což je pochopitelně legendární žluto-modrá Barum rally. Vysoký koeficient, pekelně nabitá startovní listina, bohatý doprovodný program a neopakovatelná atmosféra. Zveme vás do Zlína, Barum Rally se pojede předposlední srpnový víkend.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?