Vlado Hanuš s Karolínou Jugasovou dojazdili v rámci XIV. Agrotec Petronas Syntium Rally Hustopeče 2018 najskôr na šiestom a následne na ôsmom mieste absolútneho slovenského poradia.
Mimoriadne náročná rally súťaž, ale aj množstvo zrušených rýchlostných skúšok a neskutočné teplo. To všetko zažili posádky súťažiace v rámci tohtoročnej Rally Hustopeče. Na nej sa hnaď v úvode veľmi dobre darilo Vladovi Hannušovi a Karolíne Jugasovej, ktorá spoločne v Hustopečích bojovala s vozidlom Ford Fiesta R5 slovenského VH Autoracing Teamu. Po trojici úvodných rýchlostných skúšok patrilo Vladovi a Karolíne štvrté miesto absolútneho slovenského poradia, potom prišiel prepad na šieste miesto absolútne a štvrté v triede 2.
„V poslednom teste dnešného súťažného dňa prišla zrada v podobe defektu, ktorý sme dostali asi po štyroch kilometroch. Do cieľa ostávalo ešte päť kilometrov, tak sme sa rozhodli, že dôjdeme až do cieľa, čo nás stálo neskutočne veľa času a samozrejme aj stratu pozície,“ hlásil Vlado Hanuš po dojazde do cieľa prvej etapy hustopečskej rally.
V druhej etape podujatia XIV. Agrotec Petronas Syntium Rally Hustopeče 2018 mali Vlado s Karolínou možnosť vybojovať ďalšie body do slovenského šampionátu. Svojej možnosti sa naplno chopili, pričom po prvom sobotnom teste im patril siedmy absolútny čas, po druhom sa prepadli o jednu pozíciu nižšie. Tretí test neabsolvovali, z dôvodu zastavenia rýchlostnej skúšky vďaka horiacemu vozidlu. Popoludní si najskôr svoje umiestnenia zopakovali, no na poslednej a zároveň najdlhšej, viac ako dvadsať kilometrovej rýchlostnej skúške zatiahli a dojazdili na šiestom mieste. Výsledkom bola ôsma priečka absolútneho slovenského poradia, za obidva dni to však bolo šieste miesto.
„Dnes mi doslova nesedela tá druhá rýchlostná skúška. Tie ostatné boli výborné, len škoda, že tá najdlhšia bola pri našom prvom prejazde zrušená, tá sa mi páčila najviac. Som spokojný, auto sme doviezli do cieľa neporušené, všetko fungovalo ako malo. Bola to veľmi náročná súťaž a ja si myslím, že gratuláciu si zaslúži každá jedna posádka, ktorá došla až do cieľa,“ doplnil Vlado Hanuš.
VH Autoracing Team, Vlada Hanuša a Karolínu Jugasovú budeme mať možnosť sledovať na rally trati opäť o mesiac, na podujatí pod názvom 10. Enipro Rally Lubeník 2018.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.