Po premiérovom podujatí v rámci pretekov automobilov do vrchu smeruje počas nadchádzajúceho víkendu Subaru Rally Team Komárno na tretie kolo Majstrovstiev Slovenska v rally 2018, do Hustopečí.
Bilancia bratov Lukáša a Júliusa Lapdavských z tohtoročných dvoch kôl slovenského rally šampionátu je viac než dobrá. Dve druhé miesta v triede 3 ich posunulo v priebežnom poradí šampionátu do čela priebežného poradia v triede 3, čo im dáva šancu na celosezónny úspech. Samozrejme bratia Lapdavskí do Hustopečí cestujú aj teraz s ďalšími plánmi na úspech.
„Rally Tatry som absolvoval tesne po tom, ako mi dali dole sadru z nohy. Súťažil som s nie ešte celkom doliečenou nohou, ale som rád, že sme sa zúčastnili, bolo z toho druhé miesto v triede, čo nás oboch potešilo. Kotník síce ešte stále nie je celkom doliečený, ale už je to o poznanie lepšie. Dúfam, že sa nám bude dariť, veď v Hustopečiach sme už štartovali, čiže vieme čo nás na tejto súťaži čaká. Musím povedať, že mne sa toto podujatie vždy neskutočne páčilo, je to naozajstná súťaž, azda najkrajšia aká sa u nás, myslím v Čechách a na Slovensku jazdí. Subaru Impreza WRX STi ešte doladíme na krátkom teste a môžem ísť na to. Rád by som poďakoval Subaru Rally Teamu Komárno za dôveru, snažíme sa ju nesklamať,“ vysvetli Luky Lapdavský pred XIV. Agrotec Petronas Sintium Rally Hustopeče 2018.
Podujatie, ktoré sa bude konať na Morave bude do Majstrovstiev Slovenska v rally 2018 započítavané ako dve samotné podujatia, čiže súťažné posádky budú bojovať na tejto súťaži hneď o dvojitú dávku bodov. Aby všetko zvládli musia absolvovať celkovo dvanásť rýchlostných skúšok. To či sa na súťaži v Hustopečiach darilo aj bratom Lapdavským sa dozvieme v sobotu popoludní, keď súťažné posádky dojazdia na cieľovú rampu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.