Rally Bohemia nachystala pro hosty týmů i diváckou veřejnost možnost, jak si letošní „bohemku“ užít ještě více, než jindy.
Pořadatelé Rally Bohemia připravili VIP balíček, který si mohou zakoupit jak soutěžní posádky si pro své týmové hosty či přátele, tak i zájemci z řad fanoušků, diváků a veřejnosti.
Co všechno je obsahem tohoto VIP balíčku a co všechno jeho pořízením získáte?
označení visačkou HOST označení samolepkou HOST na automobil parkování blízko u trati rychlostních zkoušek parkování blíže k servisní zóně soutěže na letišti v Hodkovicích Průvodce diváka Rally Bohemia 2018 vstupenku na Autodrom Sosnová u České Lípy na paralelní divácké super RZ 8/9 Global Assistance Gladiator Sosnová I a IIAni to však nemusí být konečný seznam výhod, které s VIP balíčkem Rally Bohemia 2018 získáte. Každý kdo si koupí tento balíček, bude také zařazen do slosování o svezení v soutěžním závodním voze při podzimním Setkání mistrů na Autodromu v Sosnové.
A kde se dají VIP Balíčky zakoupit a co stojí? Soutěžní posádky Rally Bohemia si mohou VIP balíčky objednat jako volitelnou položku přímo ve své elektronické přihlášce do soutěže, která je již dostupná na www.rallybohemia.cz v sekci Dokumenty. Zájemci z řad fanoušků a veřejnosti pak mohou VIP balíčky objednávat emailem s uvedením své fakturační a doručovací poštovní adresy na obchod@autodrom.cz
Uzávěrka objednávek bude 18. 6. 2018, veškeré vybavení bude zasláno poštou dne 22. 6. 2018. Cena VIP balíčku je 1.815,- Kč včetně DPH (1.500 Kč bez DPH).
Další informace k Rally Bohemia 2018 naleznete na www.rallybohemia.cz Tradičním generálním partnerem soutěže je i letos automobilka ŠKODA AUTO.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?