Po neúspěšném jednání ohledně podoby druhého ročníku značkového poháru Peugeot, především co se týče navýšení stávajících prémií vítězným posádkám, se Gekon Racing rozhodl odstoupit z role promotéra a organizátora značkového poháru Peugeot.
Soutěžní pohár proklientsky oblíbené vozy Peugeot 208 R2 odstartoval letos na jaře při obnovené premiéře Valašské rally. Peugeot Total Rally Cup, který se představil na pětici českých rally se sedmi přihlášenými posádkami, přinesl ve svém premiérovém ročníku zajímavé souboje, z nichž jako vítěz vyšel ostřílený Filip Mareš se spolujezdcem Janem Hlouškem.
Gekon Racing, zkušený promotér poháru Citroën a oficiální distributor závodních vozů a dílů Peugeot a Citroën, pohár Peugeot Total Rally Cup v prvním roce zaštítil a postaral se také o jeho organizaci. Již od počátku však promotér poháru Tomáš Pletka apeloval na zvýšení finančních prémií pro vítězné posádky, které nebyly dostatečně motivující: „Bohužel se nám nepodařilo s partnery poháru naplnit požadovaný rozpočet, který byl předložen na podzim roku 2017. Pilotní ročník poháru byl uskutečněn z omezených zdrojů, které měly být v roce 2018 navýšeny, což se mělo promítnout především na finančních odměnách vítězným posádkám. Jednání o případném snížení startovného v poháru nebo o možnosti zvýšení prémií pro posádky bohužel úspěšné nebylo, proto jsme se s realizačním týmem dohodli na odstoupení z role promotéra poháru a na tom, že pohár letos organizovat nebudeme. Byť nás tato změna velmi mrzí, není bohužel možné pohár za stávajících rozpočtových podmínek organizovat, ani jej dotovat z vlastních zdrojů.“
Na poháru Peugeot Total Rally Cup spojili síly nejen tradiční partneři automobilové značky Peugeot, společnosti Total a Gefco, ale i dlouholetí partneři Gekon Racing – společnosti Dallmayr, Pirelli, Rohozec, All4Car, Freem, Renovak, či mediální partneři – časopis Topgear, Speed, Rally, Auto4drive či www.rallylife.cz. „Všem našim partnerům patří velké poděkování. Díky nim byl první ročník poháru i jeho zázemí v servisních zónách pětice vybraných rally na špičkové úrovni,“ upřesnil Pletka z Gekon Racing.
I přes rozhodnutí nepokračovat v promotérství poháru zůstává Gekon Racing v roli oficiálního distributora závodních vozů a dílů Peugeot a Citroën.Za účelem české reprezentace projednává pro rok 2019 možnost organizace poháru s širším vymezením pro vozy kategorie R2
Zdroj: Kateřina Ptáčková (PR)
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?