V letošním kalendáři WRC zbývá už jen jeden podnik. Tím bude Rally Australia. Dani Sordo se rozmluvil pro jednoho novináře ze španělského žurnálu Marca a shrnul letošní sezonu.
Letošní sezona nebyla pro Daniho Sordo moc povedenou, dokázal v ní vyjet jen dvě pódiová umístění. Výsledky v její konečné části nejsou moc oslnivé - 9. místo ve Finsku, 34. místo v Německu, 15. místo v Katalánsku a posledně 10. místo ve Velké Británii. Od nedávného příchodu Andrease Mikkelsena do týmu Španěl jednoznačně v hierarchii týmu Hyundai Motorsport propadl. Pro rok 2018 se změní jeho role a Dani pojede jen vybrané soutěže, když se bude o třetí Hyundai i20 Coupé WRC střídat s Haydenem Paddonem anebo dle průběhu sezony s někým jiným.
"Nevím, jestli je Hyundai s mojí sezonou spokojený nebo ne, opravdu to nevím. Řekli mi, že příští rok pojedu méně soutěží, chtějí se postavit na start se třemi vozy. My jsme ale čtyři piloti a jsou jen tři místa, takže se budeme muset střídat. Stále jsem pod kontraktem a tým ví, co jim mohu nabídnout. Neuville a Mikkelsen měli velmi dobrou soutěž ve Velké Británii a ačkoliv byli vybráni, že pojedou příští rok celou sezonu, tak v týmu nemají větší váhu," říká Dani Sordo.
"V mém kontraktu stojí, že bych měl odjet všechny soutěže kalendáře, ale to se nestane. Nebudu proti tomu protestovat ani nijak bojovat. Momentálně není moji prioritou odjet všechny soutěže kalendáře, tou je a vždy bylo vyhrávat soutěže. Nakonec ještě neznám svůj kalendář, ale tým se mnou mluvil o sedmi nebo osmi soutěžích," pokračuje Španěl.
"Nikoho jsem ohledně příští sezony nekontaktoval, chci pokračovat s Hyundai. Nemám v úmyslu odjet celý šampionát 2018, preferuji odjet rally, na kterých se cítím dobře a opravdu konkurenceschopně. Nikdo se nestará o to, jestli jste odjeli celý šampionát nebo ne, každého zajímá, jestli jste vyhráli tu anebo tamtu rally. Možná, že pro mě přichází to lepší," zakončil optimisticky Sordo.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?