V sobotu 2. září, rok se s rokem sešel a od ranních hodin bylo na louce v Kvasinách opět živo. Sešlo se zde na 35. závodních speciálů všech specifikací, někteří zde dokonce nocovali už od pátku. Cíl byl jasný, pěkně si zajezdit a zavzpomínat tak na talentovaného Martina Vodehnala alias Čendu. Počasí se navzdory předpovědi velmi vydařilo a tak celý den byly k vidění velmi atraktivní průjezdy. Divácká kulisa podél tratě poukazovala velké oblíbenosti a byla i motivací pro jezdce. Letos bylo novinkou odpolední otočení směru tratě a zvýšení atraktivity, jak pro jezdce, tak i pro diváky. V depu vládla dobrá nálada a večerní zábava pak byla jen pomyslnou tečkou za skvělým dnem. Již druhý ročník se tak vyvedl na více jak výbornou a veliký dík patří všem, co se na něm podíleli v čele s Rudou Zahradníkem. A jak napovídaly ohlasy už po loňském prvním ročníku, tak letošní už jen potvrdil zrod tradice. Tak nezbývá, než se těšit zase za rok.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.