Pro veliký úspěch v minulém roce bude znovu vysílat internetové Rádio Rally Bohemia, které naleznete na webu soutěže www.rallybohemia.cz. Bude přinášet mimo jiné on-line rozhovory s předními jezdci z cílů jednotlivých rychlostních zkoušek.
Veřejné vysílání odstartuje v pátek 30. června 2017 ráno. Diváci a fanoušci se v něm budou moci dozvědět aktuální informace z průběhu soutěže, průběžné pořadí a především si poslechnout rozhovory s nejlepšími závodníky ze stanovišť STOP v cíli všech rychlostních zkoušek. Tyto bezprostřední dojmy a rozhovory s jezdci vždy patří k tomu nejzajímavějšímu a bude Vám je přinášet převážně moderátor Lukáš Strouhal, který se bude celý víkend pohybovat po trati v přenosovém voze. Nově bude přenášeno také dění na mladoboleslavském Staroměstském náměstí a jeho okolí v sobotu i v neděli odpoledne.
Jelikož velká část fanoušků bude během závodního víkendu samozřejmě v terénu u tratí rychlostních zkoušek a jejich okolí, bude opět k dispozici též mobilní aplikace Rádia Rally Bohemia. Další podrobnosti budou umístěny na oficiálním webu soutěže http://www.rallybohemia.cz/2017/cs/Radio/. Aplikace s názvem ABRadio bude k dispozici pro Android a Apple. K dispozici zde bude i archív již proběhlých vysílání z průběhu závodu. Návštěvníkům, kteří se chystají poslouchat rádio přímo v terénu, doporučujeme, aby si na cestu přibalili sluchátka.
Internetové rádio ovšem zdaleka nebude jediným mediálním kanálem, kde bude možné nalézt po dobu „bohemky“ informace a zajímavosti z průběhu rally. Krátké aktuální zprávy budou na webu soutěže a další zajímavosti také na oficiálním facebookovém profilu Rally Bohemia. Soutěž budete moci sledovat i na sociálních sítích Instagram a Twitter. Online je možné sledovat i pozice jednotlivých závodních posádek na mapě v aplikaci RALLYživě (www.rallyzive.cz).
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?