Posádka tímu Styllex motorsport Martin Koči – Filip Schovánek má za sebou štvrté a piate podujatie MSR
To sa konalo v rámci 13. Agrotec Petronas Syntium Rally Hustopeče 2017. S vozidlom Škoda Fabia R5 skončila po krásnych časoch a rýchlych prejazdoch a obrovskou smolou na posledných RS v piatok na treťom a v sobotu na druhom mieste v seriáli MSR.
Vývoj podujatia bol pre Styllex motorsport v znamení vzostupov a pádov. Do piatočnej úvodnej sekcie zvolila posádka nie ideálnu zmes pneumatík no naštastie to nespôsobilo výraznejšiu stratu. Po obutí správnych pneumatík v druhej sekcii posádka zahviezdila vyhranou rýchlostnou skúškou v absolútnom poradí a po predposlednej skúške sa dostala do vedenia v rámci MSR a na tretie miesto v súťaži absolútne so stratou iba 3,4 sekundy na lídra, hneď za dvoma továrenskými posádkami. Na poslednej skúške však prišiel trpký moment, keď posádka dostala smolný defekt a tak sa musela rozlúčiť s 30 majstrovskými bodmi. Prvý deň tak dojazdila na treťom mieste v rámci MSR a ôsmom v absolútnom poradí.
Do druhého dňa súťaže tak posádka štartovala až z ôsmej priečky, ale v rámci MSR sa začínala opäť nová súťaž. Martin s Filipom sa tak zamerali hlavne na slovenský majstrák a hneď po prvej skúške išli do vedenia, ktoré si upevňovali celý deň. No história sa zopakovala a štastie pri nich na poslednej skúške opäť nestálo. Pred ich štartom sa počasie razantne zmenilo – začalo prudko pršať, pričom konkurencia štartujúca pár minút pred nimi to stihla ešte na suchej trati. To bohužial znamenalo časovú stratu, ktorá pripravila tím Styllex motorsport o víťazstvo v MSR.
Martin svoje sklamanie netajil: „Musím uznať že ma to zamrzelo, sústredil som sa hlavne na slovenský majstrák, kvôli ktorému sme do Hustopeč prišli a v ktorom sa nám darilo byť konštantne najrýchlejší, no defekt a počasie značne zamiešali kartami. Každopádne táto rally pre nás mala aj svetlé momenty. Napríklad vyhraná rýchlostná skúška v absolútnom poradí a vyrovnané súboje s aktuálnym lídrom majstrovstiev sveta v kategórii WRC 2, Pontusom Tidemandom.“
Ďalším podujatím pre posádku Styllex motorsport bude šieste podujatie MSR, Rally Lubeník v dňoch 14. – 15. 7. 2017.
Autor: Styllex Media Team
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.