Posádka tímu Styllex motorsport Martin Koči – Filip Schovánek má za sebou štvrté a piate podujatie MSR
To sa konalo v rámci 13. Agrotec Petronas Syntium Rally Hustopeče 2017. S vozidlom Škoda Fabia R5 skončila po krásnych časoch a rýchlych prejazdoch a obrovskou smolou na posledných RS v piatok na treťom a v sobotu na druhom mieste v seriáli MSR.
Vývoj podujatia bol pre Styllex motorsport v znamení vzostupov a pádov. Do piatočnej úvodnej sekcie zvolila posádka nie ideálnu zmes pneumatík no naštastie to nespôsobilo výraznejšiu stratu. Po obutí správnych pneumatík v druhej sekcii posádka zahviezdila vyhranou rýchlostnou skúškou v absolútnom poradí a po predposlednej skúške sa dostala do vedenia v rámci MSR a na tretie miesto v súťaži absolútne so stratou iba 3,4 sekundy na lídra, hneď za dvoma továrenskými posádkami. Na poslednej skúške však prišiel trpký moment, keď posádka dostala smolný defekt a tak sa musela rozlúčiť s 30 majstrovskými bodmi. Prvý deň tak dojazdila na treťom mieste v rámci MSR a ôsmom v absolútnom poradí.
Do druhého dňa súťaže tak posádka štartovala až z ôsmej priečky, ale v rámci MSR sa začínala opäť nová súťaž. Martin s Filipom sa tak zamerali hlavne na slovenský majstrák a hneď po prvej skúške išli do vedenia, ktoré si upevňovali celý deň. No história sa zopakovala a štastie pri nich na poslednej skúške opäť nestálo. Pred ich štartom sa počasie razantne zmenilo – začalo prudko pršať, pričom konkurencia štartujúca pár minút pred nimi to stihla ešte na suchej trati. To bohužial znamenalo časovú stratu, ktorá pripravila tím Styllex motorsport o víťazstvo v MSR.
Martin svoje sklamanie netajil: „Musím uznať že ma to zamrzelo, sústredil som sa hlavne na slovenský majstrák, kvôli ktorému sme do Hustopeč prišli a v ktorom sa nám darilo byť konštantne najrýchlejší, no defekt a počasie značne zamiešali kartami. Každopádne táto rally pre nás mala aj svetlé momenty. Napríklad vyhraná rýchlostná skúška v absolútnom poradí a vyrovnané súboje s aktuálnym lídrom majstrovstiev sveta v kategórii WRC 2, Pontusom Tidemandom.“
Ďalším podujatím pre posádku Styllex motorsport bude šieste podujatie MSR, Rally Lubeník v dňoch 14. – 15. 7. 2017.
Autor: Styllex Media Team
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.