Pořadatelé AGROTEC PETRONAS Syntium rally 2017 nabízí na poslední chvíli šanci zúčastnit se hustopečské soutěže také posádkám "pohárových" tříd 14 - 18! Vyzkoušejte si specifické asfaltovo-šotolinové tratě při "rally mezi vinicemi"...
Poháru pořadatele se mohou zúčastnit soutěžící s těmito vozy:
Třída 14 - 18 testovány v České republice (RSS) Vozy s národní homologací jiných ASN nebo automobilů s homologací pro rally v kterékoli zemi EU. Soutěžící musí předložit národní homologaci nebo národní předpis. Bezpečnostní předpisy FIA musí být dodrženy (čl.253 Přílohy J FIA).Přihlašovací vklad do Poháru pořadatele činí 8.900,- Kč vč. DPH + pojištění 2.090,- Kč.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.